اخبار / وزارت آموزش و پرورش / امنيت آزمون استخدامي آموزش و پرورش فراهم شده است رئيس مركز سنجش آموزش و پرورش گفت: امنيت آزمون استخدامي آموزش و پرورش فراهم ‌شده است. محمد تقي صابري در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس «ت به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

امنيت آزمون استخدامي آموزش و پرورش فراهم شده است رئيس مركز سنجش آموزش و پرورش گفت: امنيت آزمون استخدامي آموزش و پرورش فراهم ‌شده است. محمد تقي صابري در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس «ت

رئيس مركز سنجش آموزش و پرورش گفت: امنيت آزمون استخدامي آموزش و پرورش فراهم ‌شده است. محمد تقي صابري در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس «توانا» اظهار داشت: كميته امنيت متشكل از اداره كل حراست آموزش و پرورش نحوه امنيت آزمون استخدامي اين وزارتخانه را مشخص مي‌كند.

وي افزود: با توجه به اينكه بيشتر مخاطبان و داوطلبان آزمون استخدامي آموزش و پرورش از مناطق كم برخوردار و محروم هستند، مركز سنجش آموزش و پرورش فرصت مشاهده و ويرايش اطلاعات داوطلبان آزمون را تمديد كرده است.

صابري گفت: مركز سنجش آموزش و پرورش بعد از اتمام فرصت ويرايش اطلاعات داوطلبان آزمون استخدامي و مشخص شدن تعداد داوطلبان، حوزه‌بندي را شروع مي‌كند و سعي مركز بر اين است كه امتحان داوطلبان بيشتر در شهر‌ها و مناطق نزديك به سكونت آنها برگزار شود.

وي در پاسخ به اين پرسش كه چرا منابع آزمون اعلام نمي‌شود، بيان داشت: مواد آزمون اعلام شده است ولي به دليل اينكه آزمون هرچه بيشتر رقابتي شود، منابع اعلام نشده است.

تاریخ خبر سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۹