اخبار / دانشگاهی / امشب؛ آخرین مهلت ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی پزشکی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

امشب؛ آخرین مهلت ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی پزشکی

محمد حسین پور کاظمی رئیس سنجش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از مهلت يک روزه ثبت نام آزمون دکترى تخصصی و پژوهشی علوم پزشکی سال ٩٧ خبر داد و گفت: از ساعت ٩ امروز ثبت نام يک روزه دکترى پزشکى در سايت سنجش پزشکى آغاز شده و داوطلبان جامانده از ثبت نام يا آنهايى که ثبت نامشان نياز به ويرايش دارد مى توانند با ورود به سايت نسبت به ثبت نام يا ويرايش اطلاعات خود اقدام کنند.
<>وی ادامه داد: مهلت مجدد ثبت نام آزمون دکترى تخصصى و پژوهشى علوم پزشکى ٩٧، ساعت٢٤ امروز پايان مى پذيرد و به داوطلبان توصيه مى شود ثبت نام را به ساعت هاى پایانی موکول نکنند.

<>رئيس سنجش پزشکى عنوان کرد: داوطلبان دکترى پزشکی ٩٧ مى توانند در ٢ مجموعه رشته بر اساس مدرک تحصیل ارشد ثبت نام کنند.

<>وى بيان کرد: ظرفيت دکترى علوم پزشکى ٩٧ پس از اعلام نتايج و انتشار کارنامه ها در سايت سنجش پزشکى عنوان مى شود اما ظرفيت دکترى پزشکى ٩٧ نسبت به سال گذشته کاهش پیدا نمی کند.

<>رئيس سنجش پزشکى يادآور شد: آزمون دکترى تخصصی و پژوهشی گروه علوم پزشکی در٢ نوبت صبح و عصر در روزهای پنجشنبه و جمعه ٢٠ و ٢١ اردیبهشت سال ٩٧ برگزار می‌شود.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های دکتری
و  سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۷