اخبار / دانشگاهی / امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون دکتری علوم پزشکی آزاد ۹۶ به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون دکتری علوم پزشکی آزاد ۹۶

<>فرصت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان آزمون دکتری ۱۳۹۶ رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ساعت ۲۴ روز ۱۲ اردیبهشت پایان می یابد.

<>به گزارش خبرگزاری آنا، ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ۲۰ تا ۳۰ بهمن انجام شد و با یکبار تمدید در تاریخ ۲۱ تا ۲۴ اسفند ۹۵ به پایان رسید.

<>مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد‌ه است داوطلبانی که تاکنون ثبت‌نام نکرده‌اند می‌توانند از ساعت ۱۸ فردا دوشنبه ۱۱ تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت به سایت این مرکز به نشانی www.sanjeshp.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

<>همچنین ویرایش و تکمیل مدارک ثبت‌نام برای داوطبانی که قبلا ثبت‌نام کرده‌اند در این تاریخ امکان‌پذیر است. همچنین برای کمک به داوطلبان شرکت در آزمون دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی سال ۹۶، کارنامه آزمون MHLE دوره ۴۰ (تاریخ ۳۱ فروردین ۹۶) هم برای شرکت در این آزمون پذیرفته می‌شود.

<>هزینه ثبت‌نام در این آزمون ۵۵ هزار تومان است که دانشجویان باید قبل از ثبت‌نام در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، اعتبار مورد نظر را خریداری و بعد ثبت‌نام کنند. آزمون یکپارچه دکتری تخصصی سال ۹۶ وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی، روزهای ۳ و ۴ خرداد امسال برگزار و نتایج نهایی نیز ۲۰ خرداد اعلام می‌شود.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶