اخبار / استخدامی / امتیاز ویژه برای داوطلبان متاهل آزمون استخدامی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

امتیاز ویژه برای داوطلبان متاهل آزمون استخدامی

<>داوطلبان متاهل و دارای فرزند دهمین آزمون استخدامی کشور برای پذیرش در بیش از ۱۵ دستگاه اجرایی ۱۴۰۲ از دو امتیاز ویژه در این آزمون بهره‌مند خواهند شد.

<>به گزارش ایسنا، مهلت ثبت‌نام دهمین آزمون دستگاه‌های اجرایی کشور چهارم اردیبهشت ماه جاری پایان می‌یابد و بر اساس ماده ۱۵( قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت)موضوع مصوبه سال ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی داوطلبانی که متاهل بوده و فرزند دارند از دو امتیاز ویژه درآزمون استخدامی برخوردار خواهند شد.

<>بر این اساس به ازای تاهل و داشتن هر فرزند، یک سال به سقف محدوده سنی داوطلب که در دفترچه راهنمای ثبت نام درج شده، اضافه خواهد شد. سنوات قابل افزایش برای تاهل و داشتن فرزند موضوع این ماده، حداکثر پنج (۵) سال عنوان شده است.

<>همچنین تاکید شده است به ازای تاهل و نیز هر فرزند دو(۲) درصد، حداکثر تا ده(۱۰)درصد به مجموع امتیاز مکتسبه آزمون کتبی مشترک فراگیر داوطلب اضافه می‌شود.

<>بر اساس امتیازات مطروحه در بندهای فوق این ماده با رعایت تبصره ماده یک( قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) مبنی بر اینکه امتیازات فوق الذکر، مشروط به آن است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه پدر یا فرزند وی،بالای ۲/۵ نباشد.

<>همچنین مبنای تعیین نرخ باروری نیز آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان برگزاری امتحان مشترک فراگیر می باشد، اعمال می‌شود.

<>با توجه به اینکه اعمال امتیازات فوق براساس اطلاعات خوداظهاری داوطلبان می باشد، در صورتی که در مرحله بررسی مدارک و مستندات، داوطلب فاقد مدارک مثبته باشد، از سایر فرآیند استخدام حذف می‌شود.

<>دهمین آزمون دستگاه‌های اجرایی کشور به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز بیش از ۱۵ دستگاه اجرایی (وزارتخانه‌ها، سازمان‌ و شرکت‌ دولتی) برگزار می‌شود.

<>به گزارش ایسنا، فرایند ثبت نام برای شرکت در دهمین آزمون استخدامی کشور برای جذب نیرو در بیش از ۱۵ دستگاه اجرایی، از طریق وبگاه مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir انجام می‌گیرد.

<>دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای جذب نیرو در دستگاه‌های اجرایی این آزمون، شامل وزارت راه‌وشهرسازی، سازمان ثبت‌اسناد و املاک، سازمان امور مالیاتی، پست‌بانک، شرکت ارتباطات زیرساخت، گمرک جمهوری اسلامی ایران، سازمان پزشکی قانونی کشور، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی، سازمان شیلات ایران، سازمان ملی‌ بهره‌وری، سازمان نقشه‌برداری، پژوهشکده علوم‌زمین و برخی از دستگاه‌های اجرایی استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

<>متقاضیان شرکت در آزمون توجه داشته باشند که این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و سایت ثبت‌نام پس از اتمام مهلت یاد شده غیرفعال خواهد شد.

<>داوطلبان متقاضی استخدام می‌توانند جهت آگاهی از اطلاعات و جزئیات مربوط به شرایط احراز شغل محل‌های استخدام رشته‌ها مقاطع تحصیلی و سایر شرایط در هر یک از دستگاه‌ها مفاد دفترچه راهنمای آزمون را مطالعه و نسبت به ثبت‌نام در بازه زمانی یاد شده اقدام کنند.

<>دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی روز جمعه ۵ خرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و توضیحات لازم در خصوص تاریخ و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه و سایر موارد در دفترچه راهنمای آزمون اعلام می‌شود.
 
همچنین تمامی فرآیندهای مربوط به ثبت‌نام داوطلبان شرکت در دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور انحصاراً از طریق وبگاه مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir انجام می‌شود.

<>

منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲