اخبار / دانشگاهی / امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها حضوری شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها حضوری شد

<>علی خاکی صدیق در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضوری شدن امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها افزود: در نامه‌ای که به دانشگاه‌ها ارسال شده، اعلام کرده‌ایم که حتی‌الامکان تاکید بر این است که امتحانات این ترم به صورت حضوری برگزار شود.

<>وی ادامه داد: در این نامه یادآوری شده دانشگاه‌هایی که در جاهایی که شرایط کرونایی قرمز است یا اینکه از نظر تعداد کلاس‌ها و امتحانات و مسئله خوابگاه امکانات ندارند، می‌توانند محدودتر آموزش حضوری را شروع کنند ولی ترجیحاً امتحانات حضوری برگزار می‌شود.

<>معاون آموزشی وزیر علوم درباره اینکه چه تعداد از دانشگاه‌ها آموزش حضوری را آغاز کرده‌اند گفت: دانشگاه‌ها کم و بیش آموزش حضوری را در برخی از مقاطع آغاز کرده‌اند اما دانشگاه‌هایی مانند علمی کاربردی چون نیاز به خوابگاه ندارد و بیشتر دانشجویان آن بومی خود آن دانشگاه هستند، ۱۰۰ درصد آموزش حضوری را شروع کردند.

<>وی افزود: دانشگاه‌های دیگر به تدریج آموزش حضوری را شروع می‌کنند و با توجه به اینکه در مناطق مختلف کشور شرایط از نظر رنگ‌بندی کرونایی متفاوت است شرایط دانشگاه‌ها با یکدیگر متفاوت است.

<>خاکی صدیق افزود: در حال حاضر برگزاری جلسات گروه‌ها و دفاع از پایان نامه‌ها و رساله‌ها به صورت حضوری در دانشگاه‌ها آغاز شده و کلاس‌هایی هم به صورت محدود در برخی از دانشگاه‌ها که امکان آن را دارند آغاز شده است.


<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتـه ها
و مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰