اخبار / دانشگاهی / امتحانات پایان ترم دانشجویان علوم پزشکی حضوری شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

امتحانات پایان ترم دانشجویان علوم پزشکی حضوری شد

<>معاونت آموزشی وزارت بهداشت با ارسال نامه ای به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی بر حضوری شدن تمامی امتحانات پایان ترم دانشجویان علوم پزشکی تاکید کرد.

<>به گزارش ایسنا، دکتر ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت طی ابلاغیه ای به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی اعلام کرد؛ بر اساس نامه های هفتم مهر ماه ۱۴۰۰ در خصوص ابلاغیه تقویم تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشکی در نیم سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ به منظور برگزاری امتحانات پایان نیم سال صرفا به صورت حضوری و لزوم بهره برداری لازم از امتحانات خوابگاهی برای رعایت پروتکل های بهداشتی، جهت انجام این امر به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی اجازه داده می شود با تصویب شورای آموزش دانشگاه یا دانشکده در صورت لزوم برنامه ریزی لازم جهت افزایش بازه زمانی امتحانات  پایان نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ را تا حداکثر افزایش دو هفته به انجام رسانند.

<>بدیهی است این افزایش بازه زمانی می تواند از قبل از تاریخ اعلام شده در تقویم نیم سال شروع شود. بنابراین روسای دانشگاه‌ها نتیجه اقدامات در این رابطه را به معاونت آموزشی وزارت بهداشت اعلام کنند.

<>شورای صنفی دانشجویان علوم پزشکی نیز اعلام کرد؛ جلسه‌ای بسیار مهم در سطح وزارت بهداشت با روسا و معاونین آموزشی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شده است و  در این جلسه دکتر باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت تاکید کرده‌ است که باید تمامی امتحانات دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور به شکل حضوری برگزار شود.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰