اخبار / دانشگاهی / امتحان شفاهی آزمون جامع دکتری در دانشگاه آزاد به تعویق افتاد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

امتحان شفاهی آزمون جامع دکتری در دانشگاه آزاد به تعویق افتاد

<>به گزارش خبرنگار مهر، هفته گذشته سخنگوی دانشگاه آزاد از به تعویق افتادن آزمون کتبی امتحان جامع دکتری خبر داد اما اعلام کرد امتحان شفاهی آزمون جامع در بازه زمانی ۱ تا ۱۳ خردادماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

<>برگزاری امتحان شفاهی زودتر از امتحان کتبی و همچنین آماده نبودن داوطلبان این آزمون یه دلیل دیر اعلام شدن منابع، اعتراض داوطلبان را به همراه داشت.

<>حالا دانشگاه آزاد در متمم شیوه نامه اجرایی آزمون جامع دوره دکترای تخصصی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ اعلام کرده است؛ امتحان شفاهی آزمون جامع همزمان با امتحان کتبی در تیرماه برگزار خواهد شد.

<>در این بخشنامه آمده است: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و با توجه به تقاضای متعدد واحدهای دانشگاهی مبنی بر تعویق زمان برگزاری آزمون جامع نیمسال دوم سال تحصیلی و همچنین در راستای حفظ سلامتی دانشجویان آزمون جامع (بخش کتبی و شفاهی) در تمامی رشته ها از تاریخ ۲۶ تا ۳۱ تیر ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

<>براساس اعلام دانشگاه، شرکت آن دسته از دانشجویان که به دلیل تأخیر در برگزاری آزمون زبان موفق به اخذ گواهی قابل قبول نشده‌اند، در آزمون جامع نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بلامانع است.

<>


دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری
و
سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰