اخبار / دانشگاهی / الزام به پذیرش 15 دانشجو در رشته های فراگیر به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

الزام به پذیرش 15 دانشجو در رشته های فراگیر

مدیر کل دفتر گسترش وزارت علوم از حذف شیوه حضوری در دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: به زودی دانشگاه پیام نور ملزم می شود صرفاً شیوه پذیرش غیرحضوری دانشجو را در پیش گیرد.ابوالفضل حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره تازه ترین تصمیم گیریها درباره شیوه پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور، گفت: ماموریت بررسی زیرنظام دانشگاه پیام نور و بررسی اساسنامه آن توسط وزارت علوم به اتمام رسید.
وی ادامه داد: ایراداتی به شیوه پذیرش دانشجو در دوره های فراگیر وارد و به این دانشگاه اعلام کردیم در هر رشته باید صرفاً 15 دانشجو پذیرفته شود.
حسنی با اشاره به تغییر شیوه حضور دانشجویان در دانشگاه پیام نور، تاکید کرد: به زودی تنها شیوه غیرحضوری در تمام دوره های دانشگاه پیام نور اجرایی خواهد شد زیرا رسالت این دانشگاه برای افراد شاغل است.
این مقام مسئول وزارت علوم درباره ماموریتهای سایر زیرنظامها از جمله غیردولتیها، آزاد اسلامی و جامع علمی کاربردی، اظهار داشت: بعد از اتمام بررسی ماموریتهای این دانشگاهها، یک جلسه هماهنگی میان این سه زیرنظام و زیرنظام پیام نور برگزار خواهد شد تا ماموریتشان اعلام شود اما به دلیل اینکه معاون آموزشی دانشگاه آزاد به علت فشردگی کاری، این جلسات را با وزارت علوم برگزار نکرد، تعیین ماموریتها کمی به تاخیر افتاد.
وی همچنین از برگزاری جلسه ای با دانشگاه آزاد خبر داد و افزود: با این حال، روز گذشته جلساتمان با دانشگاه آزاد آغاز و قرار شد همکاریها را در این زمینه ادامه دهیم، لازم است با توجه به فعالیت مدیریت جدید سرفصل تازه ای از همکاریها با این دانشگاه شروع شود.

تاریخ خبر یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۲