اخبار / دانشگاهی / افزایش 50 درصدی شهریه ورودیهای جدید دکتری دانشگاه پیام نور به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

افزایش 50 درصدی شهریه ورودیهای جدید دکتری دانشگاه پیام نور

با اعلام هیأت امنای دانشگاه پیام نور، شهریه مقطع دکتری برای ورودیهای جدید سال تحصیلی 93-92 تا 50 درصد افزایش یافته است.به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام دانشگاه پیام نور ثبت نام دانشجویان جدید مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از 30 شهریور در سامانه گلستان این دانشگاه آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.
شهریه دانشجویان جدید الورود دکتری با تصویب هیأت امنا تا 50 درصد افزایش یافته است.
با پیگیریهای خبرنگار مهر از برخی مراکز پیام نور، مشخص شد دانشجویان این مقطع در بدو ورود لازم است مبلغ 2 میلیون و 200 هزار تومان به عنوان شهریه ثابت پرداخت کنند و طبق مصوبه جدید، شهریه متغیر برای هر واحد درسی 400 هزار تومان، افزایش یافته است.
کل شهریه دانشجویانی که از امسال در مقطع دکتری این دانشگاه تحصیل را آغاز خواهند کرد، 36 میلیون تومان و هر ترم مبلغ 5 میلیون تومان می پردازند و دانشجویان باید کل شهریه ثابت را در بدو ثبت نام پرداخت کنند.
این در حالیست که رقم شهریه برای تمام ورودیهای قدیم دانشگاه پیام نور تنها 15 درصد افزایش یافته است. دانشگاه پیام نور اعلام کرد به علت عدم تامین هزینه ها، قرار شد امسال شهریه دکتری بیش از 15 درصد افزایش یابد.
به گزارش مهر، مدت زمان انتخاب واحد و ثبت نام دانشجویان ورودیهای گذشته در مقاطع مختلف تا 27 شهریور تمدید شد.

تاریخ خبر دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۲