اخبار / دانشگاهی / افزایش 20 درصدی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه یزد- کمبود تجهیزات دانشجویی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

افزایش 20 درصدی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه یزد- کمبود تجهیزات دانشجویی

رئیس دانشگاه یزد از افزایش 15 تا 20 درصدی دانشجویان کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد و گفت: امسال نسبت به سال گذشته هزار ظرفیت به ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه یزد اضافه شده است.دکتر سید محمد میر محمدی میبدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: امسال 5 هزار و 800 نفر دانشجو در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی و حدود 160 الی 170 نفر نیز در مقطع دکتری دانشگاه یزد پذیرش شدند.
وی ادامه داد: ظرفیت دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه نسبت به سال قبل یک هزار نفر افزایش داشت که تقریبا حدود 15 الی 20 درصد با افزایش روبرو بودیم.
رئیس دانشگاه یزد با اشاره به فراهم کردن زیرساخت های لازم برای پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی گفت: دانشگاه متناسب با افزایش دانشجویان آزمایشگاه، کارگاه، اساتید را افزایش داده است ولی تجهیزات مورد نیاز دانشجویان متناسب با این رشد دانشجو رشد نداشته بنابراین به دنبال این هستیم تا بودجه ای برای تامین تجهیزات جذب کرده و تجهیزات مورد نیاز دانشجویان را فراهم کنیم.
وی افزود: امسال دانشگاه یزد به تمام متقاضیان خوابگاهی خوابگاه ارایه داد و حدود 7 هزار و 500 نفر از دانشجویان را در خوابگاه های دانشگاه اسکان داد و تمام متقاضیان از خوابگاه برخوردار شدند. شاید دانشگاه یزد اولین دانشگاهی باشد که هیچ دانشجویی در آن بدون خوابگاه نمانده است.

تاریخ خبر سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۲