اخبار / دانشگاهی / افتتاح دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی سنقر به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

افتتاح دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی سنقر

دانشکده کشاورزی شهرستان سنقر وکلیائی با حضور جمعی از مسئولان دانشگاهی و محلی این شهرستان افتتاح شد.
به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این مراسم دکتر خرمی وفا رییس دانشکده کشاورزی شهرستان سنقر دورنمایی از دانشکده کشاورزی را ارائه کرد و اظهار داشت: امیدواریم با همیاری و همدلی مسئولین استانی و شهرستان در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد و توسعه این دانشکده و ارتقاء آن به دانشگاه باشیم.
در ادامه، دکترمحبی نماینده مردم سنقروکلیائی درمجلس شورای اسلامی طی سخنانی اظهارداشت: باتوجه به ظرفیت‌های ارزشمندی که درشهرستان وجود دارد وجود دانشکده کشاورزی امری ضروری به نظرمی‌رسد.
سپس حجت‌الاسلام والمسلمین برقراری امام جمعه سنقر، گفت: نظام اسلامی ایران صاحب قدرت ومرجعیت است واین ویژگی باعلم تکمیل می‌شود وکسی که صاحب علم شود باید چیره دست باشد درغیراین صورت مغلوب خواهد شد.
دکترسعیدجلالی هنرمند معاون پژوهش وفناوری دانشگاه رازی نیز ضمن تبریک به مناسبت افتتاح دانشکده کشاورزی شهرستان سنقروکلیائی به معرفی دانشگاه رازی وافتخارات کسب شده توسط اعضای هیات علمی دانشگاه پرداخت و اظهار امیدواری کرد، در آینده نزدیک شاهد افتتاح مرکز رشد و پارک علم و فناوری در این شهرستان باشیم.
شایان ذکر است، این دانشکده با پذیرش 20 دانشجو فعالیت خود را آغاز کرد.

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۲