اخبار / دانشگاهی / افتتاح بزرگترین کتابخانه دانشجویی در گلستان به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

افتتاح بزرگترین کتابخانه دانشجویی در گلستان

رئیس منطقه 27 دانشگاه آزاد اسلامی از افتتاح بزرگترین کتابخانه دانشجویی خبر داد و گفت: این کتابخانه جزو بزرگترین کتابخانه دانشگاهی در سطح استان گلستان است.
حسین عجم‎نوروزی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: اکثر اعضای هیئت علمی دانشگاه در جایگاه استاد، دانشیار و بخشی نیز به صورت مربی «کارشناسی ارشد» در این دانشگاه فعالیت می‎کنند که بخش عمده‎ای از آنها استادیار هستند.
وی در خصوص تعداد خوابگاه‎های دانشجویی تصریح کرد: یک خوابگاه با ظرفیت 380 نفر برای رفاه حال دانشجویان غیربومی تعبیه شده است.
تکمیل یک خوابگاه جدیدالتاسیس با ظرفیت 480 نفر در دانشگاه آزاد گرگان
رئیس منطقه 27 دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه اکثر دانشجویان این واحد بومی هستند، افزود: خوابگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان جوابگوی نیاز دانشجویان است.
عجم‎نوروزی از تکمیل یک خوابگاه جدیدالتاسیس با ظرفیت 480 نفر خبر داد و بیان داشت: این خوابگاه دانشجویی در حال تکمیل است که بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی با بیان اینکه امکانات لازم و مناسب برای دانشجویان در خوابگاه تمهید شده است، خاطرنشان کرد: دانشجویان از لحاظ دسترسی به اینترنت، امکانات رفاهی، همجواری با دانشگاه از مزایای خوبی برخوردار هستند، محیط خوابگاه کاملا ایزوله و فضای امنی برای دانشجویان ایجاد کرده است.
افتتاح بزرگترین کتابخانه دانشجویی در دانشگاه آزاد گرگان
رئیس منطقه 27 دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه درخواست بانوان نسبت به آقایان از خوابگاه دانشجویی بیشتر بوده است، یادآور شد: آقایان از خوابگاه دانشجویی استقبال نکردند، یک مجموعه خوابگاهی در شهرک فرهنگیان با ظرفیت 80 نفر داریم که سال گذشته در اختیار دانشجویان پسر قرار گرفت که اکنون نیز شرایط واگذاری آن فراهم است.
عجم‎نوروزی از افتتاح بزرگترین کتابخانه دانشجویی خبر داد و بیان داشت: این کتابخانه جزو بزرگترین کتابخانه دانشگاهی در سطح استان است که در سه طبقه با ظرفیت 120 هزار کتاب در بزرگترین آمفی‎تئاتر گلستان در این واحد دانشگاهی احداث و تعبیه شده است که حدود یک‎هزار و 300 متر فضا برای آی‎سی‎تی نیز دارد.

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۲