اخبار / دانشگاهی / افت تحصیلی مهمترین دلیل مراجعه دانشجویان امیرکبیر به مراکز مشاوره به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

افت تحصیلی مهمترین دلیل مراجعه دانشجویان امیرکبیر به مراکز مشاوره

معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: بیشترین مراجعات دانشجویان به مراکز مشاوره دررابطه با مسایل آموزشی است که افت تحصیلی نسبت به مسایل دیگر بیشتر مطرح می شود.دکتر احمد رضا رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: درصد کمی از دانشجویان به ویژه در ترم اول و دوم به دلیل ورود به یک محیط جدید و تغییر نظام آموزشی دچار افت تحصیلی می شوند که به سرعت نیز به نظام آموزشی دانشگاه باز می گردند.

وی ادامه داد: برهمین اساس مسایل آموزشی و افت تحصیلی از جمله مسایلی است که دانشجویان بیشتر از هر مساله دیگری به موجب آن به مراکز مشاوره مراجعه می کنند.

معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به گسترش فعالیت مراکز مشاوره دانشگاه گفت: برنامه های مراکز مشاوره دانشگاه در سال جاری تغییراتی داشته و فعالیت های آنها گسترش یافته است.

وی افزود: دیگر مشاوران دانشگاه در انتظار مراجعه دانشجویان در مرکز مشاوره نمی مانند و خود به میان دانشجویان رفته و با دانشجویان ارتباط برقرار می کنند.

رحیمی افزود: مشاوران با حضور در محیط عمومی دانشجویی آسیب هایی که ممکن است دانشجویان با آن مواجه باشند را شناسایی کرده و از بروز آن آسیب ها پیشگیری می کنند.

تاریخ خبر سه شنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۲