اخبار / دانشگاهی / اعمال اصلاحات در کنکور دکتری- دانشگاهها هنوز هم بیشترین دخالت را پذیرش دکتری دارند به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعمال اصلاحات در کنکور دکتری- دانشگاهها هنوز هم بیشترین دخالت را پذیرش دکتری دارند

معاون آموزشی وزارت علوم، با اشاره به آخرین تصمیم گیریها درباره کنکور دکتری 93، تاکید کرد: دانشگاهها هنوز هم بیشترین دخالت را در پذیرش دانشجو دارند.

حسین نادری منش در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین تصمیم گیریها برای برگزاری کنکور دکتری 93، اظهار داشت: معمولاً بعد از هر کنکوری، سازمان سنجش یک نظرسنجی از دانشگاههای مختلف دریافت می کند که در کمیته ای مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه کنکور دکتری امسال هم شامل این اقدام خواهد شد، ادامه داد: سازمان سنجش گزارشهای کنکور دکتری امسال را در شورای معاونان وزارت علوم ارائه خواهد کرد و بر اساس این ارزیابیها، اگر لازم باشد اصلاحاتی اعمال می شود.

معاون آموزشی وزارت علوم خاطرنشان کرد: تاکنون تصمیم خاصی برای کنکور دکتری 93 در نظر گرفته نشده اما حتماً بررسی خواهد شد.

نادری منش در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد روند کنکور دکتری به حالت قبل بازگردد، تاکید کرد: همین الان هم دانشگاهها بیشترین دخالت را در پذیرش دانشجو دکتری دارند، تنها یک غربالگری عمومی است که توسط سازمان سنجش اعمال می شود.

وی ادامه داد: این تغییرات هر ساله بر اساس ارزیابیها و مطالعات در روند کنکور دکتری صورت می گیرد.

تاریخ خبر شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۲