اخبار / دانشگاهی / اعلام نحوه ثبت‌نام کنکور دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد در سال ۹۶ به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام نحوه ثبت‌نام کنکور دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد در سال ۹۶

<>داوطلبان آزمون دکتری ۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی حداکثر تا ۲۷ آذر ماه فرصت دارند از طریق سامانه مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

بنا بر اعلام دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت نام داوطلبان شرکت در دوره دکتری تخصصی سال ۱۳۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی فقط به صورت اینترنتی و با مراجعه به سامانه ثبت نام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به آدرس  www.azmoon.org صورت می پذیرد.

<>داوطلبان می توانند با پرداخت مبلغ ۱۶۰۰۰۰۰ ریال برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی کارت اعتباری ثبت نام را از سامانه ثبت نام اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه دریافت نمایند.

<>تذکر: با توجه به اینکه پس از خریداری کارت اعتباری ثبت نام امکان بازپس گیری آن وجود ندارد، لذا به داوطلبان اکیداً توصیه می شود پس از آگاهی از شرایط و ضوابط ثبت نام نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام نمایند.

<>داوطلبان پس از مطالعه دقیق مفاد دفترچه راهنما لازم است اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت نام شامل اطلاعات فردی و همچنین اطلاعات آزمونی (در مورد شرکت کنندگان دردوره با آزمون) و یا اطلاعات تکمیلی (در مورد شرکت کنندگان در دوره بدون آزمون) را روی نمونه فرم های پیش نویس مندرج در دفترچه درج نمایند.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3<>

تاریخ خبر شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵