اخبار / دانشگاهی / اعلام نحوه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان نهایی کارشناسی و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام نحوه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان نهایی کارشناسی و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی

نحوه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های با آزمون مقاطع کارشناسی پیوسته، کاردانی ناپیوسته و دکتری حرفه‌ای سال 1397 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.
<>به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، شرکت‌کنندگان در انتخاب‌رشته رشته‌های با آزمون مقاطع کارشناسی پیوسته، کاردانی ناپیوسته و دکتری حرفه‌ای سال 1397 دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند با مراجعه به سامانه اعلام نتایج مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از نتیجه آن مطلع شوند.

<>داوطلبانی که در گزینش‌های مختلف رشته‌های با آزمون در بیش از یک رشته‌محل نظام آموزشی پذیرفته شده باشند، می‌توانند به انتخاب خود فقط در یکی از رشته‌محل‌های اعلام‌شده ثبت‌نام کنند و به تحصیل بپردازند.

<>

<>زمان و نحوه مراجعه پذیرفته‌شدگان و ذخیره‌ها برای ثبت‌نام

<>پذیرفته‌شدگان همه رشته‌ها بدون توجه به زمان شروع به تحصیل مندرج در کارنامه اعلام نتایج باید شخصاً در یکی از روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 26 و 27 شهریور با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت‌نام به واحدهای ذیربط که نشانی و تلفن آنها در سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین سامانه دانشگاه آزاد اسلامی درج شده است، مراجعه کنند.

<>گفتنی است پذیرفته‌شدگان واحدهای علوم و تحقیقات، تهران مرکزی، تهران جنوب، تهران شمال، پزشکی تهران، بروجرد، سنندج، نجف‌آباد، تبریز، کرج، قم ، شیراز، پرند، مشهد، همدان، اراک و شهرری جهت اطلاع از چگونگی و زمان ثبت‌نام سایت آن واحدها به شرح ذیل مراجعه کنند.

<>دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات: www.srbiau.ac.ir

<>دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌مرکزی: www.iauctb.ac.ir

<>دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌جنوب: www.azad.ac.ir

<>دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران: www.iautmu.ac.ir

<>دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال: www.iau-tnb.ac.ir

<>دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق: www.iauet.ac.ir

<>دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد: rs.iaun.ac.ir

<>دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان): www.register.khuisf.ac.ir

<>دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج: www.iausdj.ac.ir

<>دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز: www.iaut.ac.ir

<>دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج: www.kiau.ac.ir

<>دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم: www.qom-iau.ac.ir

<>دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد: www.aiub.ac.ir

<>دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز: www.iaushiraz.ac.ir

<>دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک: www.iau-arak.ac.ir

<>دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند: www.piau.ac.ir

<>دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد: www.mshdiau.ac.ir

<>دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان: www.iauh.ac.ir

<>دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری: www.iausr.ac.ir

<>لازم به ذکر است اعلام‌شدگان ذخیره باید در روزهای تعیین‌شده به واحدهای دانشگاهی مراجعه و آمادگی خود را کتباً طبق فرم مخصوص و در قبال دریافت رسید از مسئولان مربوطه، برای ثبت‌نام اعلام کنند.

<>سپس در ساعت 9 صبح روز شنبه 31 شهریور به واحدهای دانشگاهی مربوطه مراجعه کنند تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت با پذیرفته‌شدگان اصلی و وجود ظرفیت باقیمانده، با رعایت حق تقدم نمره تا حد تکمیل ظرفیت مصوب، از آنان ثبت‌نام به عمل آید.

<>عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در روز و ساعت مقرر به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی‌شده و هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

<>با توجه به اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، مجوز ثبت‌نام اتباع خارجی مقیم متعاقب انجام تشریفات قانونی و بررسی صلاحیت‌های اقامتی اتباع مزبور و اعلام رسمی آن توسط آن اداره خواهد بود و تا قبل از آن پذیرش این افراد به صورت موقت است.

<>همچنین شروع کلاس‌های درس هر واحد یا مرکز دانشگاهی با توجه به امکانات آموزشی در مهر یا بهمن سال‌جاری و زمان تشکیل کلاس در صبح یا عصر یا هر دو وقت خواهد بود.

<>

<>مدارک لازم برای ثبت‌نام

<>اصل دیپلم کامل متوسطه یا اصل گواهی قبولی پایان تحصیلات نظام‌قدیم متوسطه و یا اصل گواهی اتمام دوره پیش‌دانشگاهی نظام جدید متوسطه، به همراه تصویر آنها، اصل شناسنامه عکس‌دار و دو برگ تصویر از تمام صفحات آن، اصل و یک برگ کپی کارت ملی، شش قطعه عکس 4*3 تمام‌رخ که اخیراً تهیه و مشخصات پذیرفته‌شده در پشت آنها نوشته شده باشد (برای مشمولین 12 قطعه)، اصل و دو برگ تصویر مدرک مشخص‌کننده وضعیت خدمت وظیفه عمومی پذیرفته‌شدگان مرد و تکمیل و ارائه فرم درخواست ثبت‌نام ازجمله مدارک لازم برای ثبت‌نام است.

<>

<> <>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری
و
سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷