اخبار / دانشگاهی / اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری دندانپزشکی تا پایان هفته به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری دندانپزشکی تا پایان هفته

حسین پورکاظمی رئیس سنجش مرکز آموزش پزشکی  وزارت بهداشت در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در آزمون دستیاری دندانپزشکی امسال تعداد 2000 نفر ثبت‌نام کرده که از میان آنها 1600 نفر در جلسه امتحان حاضر بودند.

510 نفر از داوطلبان آزمون دستیاری دندانپزشکی مجاز شدند<> وی بیان کرد: افرادی که 50 درصد نمره را آورده باشند در این دوره مجاز به انتخاب رشته بوده که با احتساب سهمیه‌ها در آزمون دستیاری دندانپزشکی امسال تعداد 510 نفر مجاز شدند.

<> پور کاظمی عنوان کرد: بر طبق قانون جدید برنامه ششم توسعه کشور سهمیه فرزندان جانباز 25 درصد به بالا، شاگردان ممتاز و سهمیه نیروهای مسلح در آزمون دستیاری دندانپزشکی امسال لحاظ شده که به طور کلی تعداد داوطلبان مجاز با احتساب سهمیه‌ها در 510 نفر است.

<> رئیس سنجش مرکز آموزش پزشکی  وزارت بهداشت گفت: ظرفیت آزمون دستیاری 96 ، 387 نفر بوده که برخی از داوطلبان از میان 11 رشته در حدود علاقه زیادی نسبت به انتخاب رشته‌هایی ندارند.

<> پور کاظمی یاد آور شد: تا آخر این هفته نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی سال 96 اعلام می‌شود.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر سه شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۶