اخبار / استخدامی / اعلام نتایج مرحله دوم آزمون تصدی منصب قضاء ۱۳۹۶ و جزئیات مرحله مصاحبه علمی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام نتایج مرحله دوم آزمون تصدی منصب قضاء ۱۳۹۶ و جزئیات مرحله مصاحبه علمی

متن اطلاعیه این معاونت به شرح زیر است:
به اطلاع عموم داوطلبان مرحله دوم آزمون تصدی منصب قضاء (آزمون تشریحی) می رساند، نتایج این مرحله از آزمون، از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قابل مشاهده و دریافت می باشد.
داوطلبانی که نسبت به نمرات اعلامی در کارنامه خود اعتراضی دارند، می توانند اعتراض مکتوب خود را حداکثر تا تاریخ۹۷/۲/۲۰ از طریق به فکس به شماره ۰۲۱۸۸۱۹۹۵۲۰ ارسال نمایند.
شایان ذکر است ملاک قبولی در آزمون تشریحی، برای آقایان کسب نمره تراز ۵۰ و بالاتر و برای بانوان کسب نمره تراز ۶۰ و بالاتر بوده است. بر همین اساس از پذیرفته‌شدگان، برای شرکت در مصاحبه علمی شفاهی دعوت به عمل خواهد آمد.مصاحبه علمی پذیرفته شدگان از ابتدای تیرماه سال جاری آغاز خواهد شد.
دعوت از داوطلبان از طریق تماس تلفنی و بر اساس نوبت های تعیین شده است. همچنین زمان تعیین شده اعلامی، قطعیو غیر قابل تغییر است.
مکان برگزاری مصاحبه های علمی همزمان با دعوت به مصاحبه علمی، تعیین و اعلام می گردد و نشانی آنها عبارتند از:
• تهران، خیابان حافظ، تقاطع خیابان سمیه، روبروی دانشگاه امیرکبیر، ساختمان شماره ۳ قوه قضائیه (معاونت منابع انسانی)، طبقه نهم
• قم، بلوار ۱۵ خرداد، بعد از پمپ بنزین، نبش کوچه سعدی، مرکز آموزش قوه قضائیه، طبقه همکف
مواد امتحانی در مصاحبه های علمی شامل: حقوق مدنی و آیین دادرسی مدنی و همچنین حقوق جزای عمومی و اختصاصی و آیین دادرسی کیفری می‌باشد.
به همراه داشتن مدارک لازم به شرح زیر، برای تشکیل پرونده در روز مصاحبه علمی الزامی است و فقدان هر یک از مدارک مانع تشکیل پرونده و شرکت در مصاحبه علمی است:
۱. یک قطعه عکس ۴*۳ رنگی جدید
۲. اصل و تصویر کارت ملی
۳. اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات آن
۴. تصویر مدارک تحصیلی (کارشناسی یا سطح دو و بالاتر)
۵. کارنامه عکسدار مرحله تستی آزمون قضاوت سال ۱۳۹۶
۶. کارنامه عکسدار مرحله تشریحی آزمون قضاوت سال ۱۳۹۶
تذکر: همه مدارک می‌بایست حتما در ابعاد A4 تهیه و تحویل شود.

تاریخ خبر دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۷