اخبار / دانشگاهی / اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: اطلاعیه سازمان سنجش درباره تکمیل ظرفیت پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزشی و مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای سال 95 – 96 از 4 آبان ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و در نشریه پیک سنجش روز دوشنبه 10 آبان نیز منتشر می‌شود.
وی ادامه داد: کلیه داوطلبان علاقمند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی واحد‌های آموزشی دانشگاه‌های علمی و کاربردی اعم از داوطلبانی که در آزمون ثبت‌نام نموده و ننموده‌اند می‌توانند برای ثبت‌نام در رشته تحصیلی متناسب با مدرک دیپلم خود و با مراجعه به مراکز و واحد‌های آموزشی تحت پوشش دانشگاه جامع علمی کاربردی از رشته‌های پذیرنده دانشجو در این مرحله اطلاع حاصل نموده و با به همراه داشتن مدارک مندرج در اطلاعیه که امروز بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و با توجه به مدارک مربوط از امروز سه‌شندبه 4 آبان لغایت روز چهارشنبه 19 آبان به مراکز و واحد‌های آموزشی محل پذیرش مورد نظر مراجعه و ثبت نام کنند.
توکلی اظهار داشت: هر داوطلب مجاز است هر یک از کدرشته‌های مربوط و متناسب با مدرک دیپلم خود که در جدول شماره دو دفترچه راهنما ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور مشخص شده است انتخاب نماید.
وی افزود: این دفترچه هم‌زمان با انتشار اطلاعیه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و هر داوطلب می‌تواند صرفا متقاضی یک کدرشته محل و یک گروه آزمایشی و در یک مرکز باشد.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: بدیهی است در صورت ارسال مشخصات فرد در دو رشته، مرکز یا واحد اطلاعات در واحد‌ آموزش دوم حذف می‌شود. 

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کاردانی 
و سایر مقاطع دانشگاه علمی کاربردی
 و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3  

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۵