اخبار / دانشگاهی / اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری پزشکی آزاد 97 در دهه اول تیر به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری پزشکی آزاد 97 در دهه اول تیر

<>رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: نتایج اولیه آزمون دوره دکتری گروه علوم پزشکی سال 97 در دهه اول تیر اعلام می شود.

دکتر محمدحسین پورکاظمی به خبرگزاری آنا گفت: آزمون دوره دکتری گروه علوم پزشکی دیروز و امروز برگزار شد و از 10 هزار و 300 ثبت‌نام‌کننده در آزمون حدود هزار نفر در جلسه آزمون غائب بودند.

<>وی افزود: همچنین در این آزمون 2800 نفر مجوز شرکت در آزمون را به دلیل نداشتن نمره زبان نداشتند که یک‌ماه به آنها فرصت داده شده است که در‌ آزمون زبان وزارت بهداشت یا سایر آزمون‌های بین‌المللی زبان شرکت و حدنصاب نمره زبان را کسب کنند، افرادی که نمره حدنصاب زبان را کسب نکنند برگه پاسخ به سوالاتشان تصحیح نمی‌شود.

<>رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد:در آزمون دوره دکتری پزشکی دو دسته پذیرفته آموزشی و پژوهشی خواهیم داشت، برای آنهایی که آموزشی پذیرفته می‌شوند، 50 درصد نمره آزمون و 50 درصد سوابق تحصیلی و پژوهشی و مصاحبه لحاظ می‌شود و برای افرادی که پژوهشی پذیرفته می‌شوند 70 درصد سوابق تحصیلی در نظر گرفته می‌شود.

<>پورکاظمی گفت: پس از اعلام نتایج اولیه در دهه اول تیر، داوطلبان مجاز امکان انتخاب رشته خواهند داشت.

<>وی ظرفیت پذیرش سال گذشته را حدود 2 هزار نفر اعلام کرد و ادامه داد: ظرفیت پذیرش نسبت به سال گذشته تفاتی نخواهد داشت.

<>رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی همچنین زمان اعلام نتایج نهایی را دهه اول شهریور اعلام کرد.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری
و
سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷