اخبار / دانشگاهی / اعلام نتایج آزمون دکتری 95 دانشگاه گیلان تا 30 تیر به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام نتایج آزمون دکتری 95 دانشگاه گیلان تا 30 تیر

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه گیلان گفت: نتایج آزمون دکتری تا تاریخ ۳۰ تیرماه و از طریق تماس تلفنی به اطلاع پذیرفته شدگان خواهد رسید.

دکتر سعید کتابچی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: پس از جمع بندی نهایی گروه های آموزشی از فرایند پذیرش، نتایج آزمون دکتری تا تاریخ 30 تیرماه و از طریق تماس تلفنی به اطلاع پذیرفته شدگان خواهد رسید.

وی تصریح کرد: اطلاعات تکمیلی مورد نیاز پذیرفته‌شدگان شامل زمان مراجعه جهت سپردن تعهد و انجام ثبت نام مشروط و … از طریق سایت دانشگاه اطلاع رسانی می‌شود.

دکتر کتابچی همچنین به ارائه آماری از داوطلبان راه یافته به مرحله مصاحبه دانشگاه گیلان پرداخت و گفت: از سوی سازمان سنجش 5703 نفر دواطلب واجد شرایط برای انجام مصاحبه به این دانشگاه معرفی شدند که از این تعداد 1710 نفر داوطلب، برای شرکت در مرحله ارزیابی تخصصی دانشگاه گیلان ثبت نام نمودند که با توجه به امکان انتخاب چند کد رشته محل توسط هر داوطلب، در مجموع 2402 تقاضا برای 66 کد رشته محل وجود داشته است.

به گزارش ایسنا، آزمون دکتری سال 95 با شرکت 158 هزار داوطلب در تاریخ 14 اسفند 94 برگزار شد. کارنامه اولیه این آزمون در تاریخ 16 فروردین 95 بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت و داوطلبان تا 22 فروردین برای انتخاب رشته فرصت داشتند.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتـــری و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3  

تاریخ خبر یکشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۵