اخبار / دانشگاهی / اعلام نتایج آزمون دستیار پزشک خانواده تا اواخر هفته به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام نتایج آزمون دستیار پزشک خانواده تا اواخر هفته

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از اعلام نتایج آزمون دستیار پزشک خانواده تا پایان هفته جاری خبر داد.

دکتر محمدحسین پورکاظمی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: بالغ بر 110 نفر در آزمون دستیاری پزشک خانواده امسال شرکت کرده بودند از این تعداد 80 نفر مجاز به انتخاب رشته شدند که اسامی آنها تا پایان این هفته بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir منتشر خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: آزمون دستیاری پزشک خانواده 200 سوال داشت که 150 سوال به شکل چهار گزینه‌ای، 25 سوال به شکل گزینه صحیح یا غلط و 25 سوال دیگر نیز به صورت جورکردنی طراحی شده بود که این سوالات در مجموع 600 نمره دارد و هر داوطلبی که 150 نمره کسب کرده باشد می‌تواند در مصاحبه این آزمون شرکت کند.

دکتر پورکاظمی همچنین خاطرنشان کرد: مصاحبه حضوری 20، سوابق کاری 10 و معدل نیز 10 درصد بر نتایج نهایی آزمون دستیار پزشک خانواده تاثیرگذار خواهد بود.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در پایان خاطرنشان کرد: ظرفیت نهایی پذیرش آزمون دستیار پزشک خانواده 60 نفر خواهد بود که اسامی آنها به زودی اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، آزمون دستیار پزشک خانواده 14 مرداد سال جاری در تهران برگزار شد. 

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و سایر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵