اخبار / دانشگاهی / اعلام نتایج آزمون «ای پی تی» دانشگاه آزاد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام نتایج آزمون «ای پی تی» دانشگاه آزاد

نتایج آزمون زبان انگلیسی «ای پی تی» دانشگاه آزاد اسلامی نوبت آذرماه اعلام و ثبت نام برای نوبت دی ماه این آزمون آغاز شد. 

به گزارش خبرنگار مهر، داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی English.iau.ac.ir از نتیجه این آزمون آگاهی یابند.<>امکان بازیابی شماره پرونده داوطلبان از طریق شماره تماس۴۷۴۳ و انتخاب کلید شماره ۳ ، فراهم است.

<>همچنین ثبت نام آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۱۸ امروز چهارشنبه ۲۴ آذر ماه آغاز شد. این ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز  چهارشنبه ۱ دی ماه ادامه خواهد داشت.

<>آزمون EPT در روز جمعه ۱۰ دی ماه  ۹۵ به طور همزمان در شهرهای تهران، شیراز، تبریز، مشهد، اصفهان، اهواز، آمل و یزد برگزار خواهد شد و زمان دریافت کارت ورود به جلسه از روز چهارشنبه ۸ دی ماه است.

<>داوطلبان می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی ENGLISH.IAU.AC.IR نسبت به ثبت نام اقدام و همچنین از منابع و بودجه بندی سوالات این آزمون آگاهی یابند .

<>پس از برگزاری آزمون، کلید و سوالات از طریق سامانه یاد شده در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت . 

<>مرکز آزمون های استاندارد زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی جهت آمادگی داوطلبان ، کلاس های آموزشی برگزار می کند که متقاضیان ­­­­­­­­­­­­در صورت تمایل و نیاز می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی English.iau.ac.ir/ept جهت شرکت در کلاس ها ثبت نام کنند.

<>
دریافت سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه آزمون های زبان های خارجی - TOFEL از سایت سنجش3
دریافت سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه آزمون های زبان های خارجی - IELTS از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵