اخبار / دانشگاهی / اعلام نتايج آزمون Ept ارديبهشت ماه به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام نتايج آزمون Ept ارديبهشت ماه

دریافت نمونه سوالات آزمون های زبان های خارجی از سایت سنجش3معاون سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد اسلامي:
نتايج آزمون Ept ارديبهشت ماه اعلام شد
معاون سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد اسلامي از اعلام نتايج آزمون Ept ارديبهشت ماه در سايت اين آزمون خبر داد.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاري آنا، دکتر علوي فاضل گفت: نتايج آزمون Ept ارديبهشت ماه بر روي سايت English.iau.ac.ir قرار گرفته است و داوطلبان مي توانند با مراجعه به سايت از نتايج آزمون خود مطلع شوند.
معاون سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد اسلامي در ادامه در خصوص دريافت جزئيات اين اعلام نتيجه گفت: داوطلبان مي توانند از ساعت 15:00 امروز دوشنبه 28/2/1394 از طريق تماس با شماره 4743 و انتخاب گزينه 4 از نمره خود مطلع شوند.
وي در ادامه گفت: در حال حاضر آزمون Ept در تهران- اصفهان- اهواز- شيراز- تبريز- مشهد برگزار مي شود و اين اميد وجود دارد که در آينده نزديک در شهرهاي ديگري از کشور بتوانيم اين آزمون را برگزار کنيم.
وي در پاسخ به اين سؤال که داوطلبان آزمون چگونه مي توانند سطح علمي خود را بهبود بخشند، گفت: مرکز استاندارد آزمون هاي زبان جهت آمادگي داوطلبان، کلاس هاي آموزشي برگزار ميکند که داوطلبان در صورت نياز مي توانند جهت تقويت زبان خود در اين کلاس ها شرکت کنند. علاقه مندان جهت شرکت در اين کلاس ها مي بايست به آدرس: خيابان حافظ، انتهاي پل دوم، روبه روي تالار بورس، ساختمان فرهيختگان، پلاک 303 مراجعه و يا با شماره تماس هاي 66348862- 66348856 تماس حاصل کنند.
دریافت نمونه سوالات آزمون های زبان های خارجی از سایت سنجش3

تاریخ خبر سه شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴