اخبار / وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی / اعلام مهلت رفع نقص کارت آزمون دستیاری- شرایط تصحیح مدارک به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام مهلت رفع نقص کارت آزمون دستیاری- شرایط تصحیح مدارک

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اشاره به اعلام مهلت زمانی برای رفع نقص کارت آزمون دوره سی و هشتم دستیاری پزشکی گفت: داوطلبان از امروز تا 9 بهمن فرصت دارند با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاعات شخصی را تصحیح کنند دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اشاره به اعلام مهلت زمانی برای رفع نقص کارت آزمون دوره سی و هشتم دستیاری پزشکی گفت: داوطلبان از امروز تا 9 بهمن فرصت دارند با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاعات شخصی را تصحیح کنند دکتر سیدامیرمحسن ضیایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: داوطلبان از ساعت 18 امروز شنبه 2 بهمن تا ساعت 23 شنبه 9 بهمن فرصت دارند با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی http://sanjeshp.ir اطلاعات شخصی خود را از جمله عکس، شناسنامه، گواهی تحصیلی و سایر بخشها را در صورت نیاز اصلاح کنند. وی افزود: در صورت اصلاح نشدن نقص احتمالی اطلاعات شخصی افراد، برای داوطلب کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری دوره سی و هشتم صادر نمی شود. همچنین کارت ورود به جلسه آزمون تنها از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل دریافت است و هیچ مرجع دیگری برای صدور کارت آزمون دستیاری وجود ندارد.
ضیایی خاطرنشان کرد: افرادی که کد رهگیری دریافت می کنند به منزله صحیح بودن اطلاعات شخصی وارد شده و مجوز دریافت کارت آزمون استوی افزود: افرادی که از سهمیه های مختلف در آزمون استفاده کرده اند، باید توجه داشته باشند استعلام مربوط به مدارک ارسالی پس از آزمون انجام می گیرد و تصحیح مدارک ارسالی در موقع مقتضی به آنها اعلام می شود، همچنین دریافت کد رهگیری به منزله کامل بودن مدارک ارسالی داوطلبان محسوب نمی شود. سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی روز پنجشنبه 28 بهمن ماه 89 برگزار می شود و بیش از 15 هزار داوطلب در 18 حوزه امتحانی با یکدیگر به رقابت می پردازند. کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای 26 و27 بهمن به صورت اینترنتی قابل دریافت است.  

تاریخ خبر سه شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۸۹