اخبار / دانشگاهی / اعلام ضرایب دروس امتحانی آزمون دکتری ۹۶ به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام ضرایب دروس امتحانی آزمون دکتری ۹۶

<>ضرایب دروس تخصصی و عمومی آزمون دکتری تخصصی سال ۱۳۹۶ برای رشته‌های مختلف امتحانی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

<>بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، سطح سؤالات امتحانات اختصاصی حسب مورد در حد دانش و تجربیات فارغ التحصیل دوره کارشناسی و یا کارشناسی ارشد در هر رشته، مطابق فهرست برنامه های مصوب شورای عالی برنامه ریزی و بر اساس ضریب ۱ برای هر یک از دروس عمومی شامل زبان و استعداد تحصیلی و ضریب ۴ برای دروس تخصصی در سطح کارشناسی یا کارشناسی ارشد (مواد امتحانی مندرج در جداول شماره ۳ تا ۹ که در صفحات ۱۱ تا ۳۹ دفترچه راهنما درج شده است)، صورت می گیرد.

<>کلیه داوطلبانی که در آزمون دوره دکتری سال ۱۳۹۶ ثبت نام می نمایند، توجه داشته باشند سؤالات به گونه ای طراحی گردیده که نیاز به استفاده از ماشین حساب در آزمون نمی باشد، لذا از آوردن هرگونه ماشین حساب در جلسه آزمون جداً خودداری نمایند. بدیهی است در صورت مشاهده، داوطلب به عنوان متقلب محسوب گردیده و طبق ضوابط و آئین نامه های مربوط با ایشان برخورد خواهد شد.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتـــریو سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3
<>

تاریخ خبر چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵