اخبار / دانشگاهی / اعلام زمان ویرایش برای کنکور 95 / فرصت مجدد ثبت نام از 17 اسفند به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

فرصت مجدد ثبت نام از 17 اسفند

دریافت نمونه سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه گروه های آزمایشی کنکورهای سراسری و آزاد از سایت سنجش3 
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات زمان ویرایش و امکان ثبت نام برای افرادی که در موعد مقرر در کنکور سراسری سال ۹۵ ثبت نام نکرده اند، را اعلام کرد.
دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اطلاعات ثبت نامی داوطلبانی که در کنکور ۹۵ ثبت نام کرده اند از روز دوشنبه ۱۷ تا پنجشنبه ۲۰ اسفند ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و تمامی داوطلبان ثبت نام کننده ضرورت دارد در این مهلت پس از مطالعه دقیق دفترچه و اطلاعیه های سنجش نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت نامی مبادرت کنند.
وی افزود: داوطلبان در صورت تمایل می توانند در روزهای ۱۷ تا ۲۰ اسفند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود در کنکور ۹۵ اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: همچنین به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که در موعد مقرر (ساعت ۲۴ شنبه اول اسفندماه) ثبت نام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شده است که این دسته از داوطلبان هم بتوانند با مطالعه دفترچه ثبت نام و در صورت واجد شرایط بودن با ورود به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام در کنکور ۹۵ اقدام کنند.
وی تاکید کرد: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در این خصوص امروز بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان شرکت در کنکور سراسری ۹۵ اعم از کسانی که ثبت نام کرده اند و اعم از فرادی که در مهلت مجدد ثبت نام می کنند باید به این اطلاعیه توجه کنند.
دریافت نمونه سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه گروه های آزمایشی کنکورهای سراسری و آزاد از سایت سنجش3

تاریخ خبر یکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴