اخبار / دانشگاهی / اعلام زمان مهلت مجدد ثبت نام کنکور ۹۹ در اردیبهشت به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام زمان مهلت مجدد ثبت نام کنکور ۹۹ در اردیبهشت

<>فاطمه زرین آمیزی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: جزئیات زمان مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ و همچنین ایجاد امکان برای ثبت نام آن دسته از داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام نشده‌اند، در اردیبهشت ماه اعلام می‌شود.

<>وی افزود: به منظور همراهی و مساعدت با داوطلبان، تسهیلاتی برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند و همچنین ایجاد امکان ثبت نام برای داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام نشده‌اند فراهم می‌شود که زمان و نحوه انجام آن طی اطلاعیه‌ای در هفته آخر اردیبهشت ماه اطلاع رسانی خواهد شد.

<>به گزارش مهر، ثبت نام کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ برای پذیرش در رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفت.

<>داوطلبان در دو مهلت زمانی ۱۶ تا ۲۷ بهمن ۹۸ و ۱۵ تا ۱۷ اسفند ۹۸ نسبت به ثبت نام اقدام کرده بودند.

<>کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ در روزهای ۱۲ و ۱۳ تیرماه سال ۱۳۹۹ برگزار می‌شود و بر اساس آمار اولیه تعداد یک میلیون و ۵۲ هزار و ۵۳۰ نفر در این دوره از آزمون ثبت نام کرده‌اند.

<>
دریافت نمونه سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه گروه های آزمایشی
کنکورهای سراسری و آزاد از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۹