اخبار / دانشگاهی / اعلام زمان تکمیل ظرفیت کنکور ارشد و دکتری در پایان مهر‌ماه به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام زمان تکمیل ظرفیت کنکور ارشد و دکتری در پایان مهر‌ماه

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: زمان تکمیل ظرفیت‌ کنکور‌های کارشناسی ارشد و دکتری ناپیوسته سال ۹۲ هفته آخر مهرماه اعلام می‌شود. حسین توکلی مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در دومین دوره کنکور نیمه متمرکز دکتری سال 92، نسبت به انتخاب رشته در برخی از کدشته محل‌ها اقدام نکرده‌اند، مرحله تکمیل ظرفیت برای این دسته از داوطلبان اعلام می‌شود.
وی افزود: سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای در هفته آخر مهرماه 92 مراحل تکمیل ظرفیت را برای دو کنکور دکتری و کارشناسی ارشد اعلام می‌کند.

توکلی در ادامه تاکید کرد: داوطلبانی علاقمند می‌توانند در زمان تکمیل ظرفیت‌های اعلام شده نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های باقیمانده اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: پیش از این برای کنکور نیمه متمرکز دکتری سال 92 تعداد 10 هزار و 809 نفر ظرفیت اعلام شده بود اما در نهایت 9 هزار و 951 نفر پذیرفته شده‌اند که 858 نفر ظرفیت باقی‌مانده امکان شرکت داوطلبان را فراهم می‌کند.

وی افزود: برای کنکور کارشناسی ارشد سال 92 نیز اطلاعیه تکمیل ظرفیت در هفته آخر مهرماه اعلام می‌شود.

تاریخ خبر شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۲