اخبار / دانشگاهی / اعلام زمان انتشار کارنامه نهایی دکتری ۱۳۹۶ دانشگاه آزاد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام زمان انتشار کارنامه نهایی دکتری ۱۳۹۶ دانشگاه آزاد

<>کارنامه نتایج نهایی داوطلبان دکتری ۱۳۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی بعدازظهر یکشنبه ۵ شهریور منتشر می‌شود.

بنابر اعلام سازمان سنجش، پرونده کلیه پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی سال ۹۶ جهت احراز صلاحیت های عمومی تحت بررسی است. لذا ثبت‌نام و ادامه تحصیل پذیرفته‌شدگان این مرحله منوط به تأیید صلاحیت‌های عمومی ایشان توسط مراجع ذیصلاح خواهد بود.

<>– پذیرفته‌شدگان لازم است مطابق مفاد مندرج در ذیل و با در دست داشتن مدارک لازم در زمان تعیین شده به محل‌های دانشگاهی مربوطه مراجعه نمایند.

<>– با توجه به اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، مجوز ثبت‌نام اتباع خارجی مقیم متعاقب انجام تشریفات قانونی و بررسی صلاحیت‌های اقامتی اتباع مزبور و اعلام رسمی آن توسط آن اداره خواهد بود و تا قبل از آن پذیرش این افراد به صورت موقت می‌باشد.

<>– پذیرفته‌شدگانی که در فرم ثبت‌نام اینترنتی شرکت در آزمون، خود را مشمول ماده واحده مصوب مجلس شورای اسلامی موضوع استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران دانسته‌اند، باید هنگام ثبت‌نام فرم مربوط به تعهدنامه استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران را تکمیل و به واحد یا مرکز دانشگاهی ارائه دهند. بدیهی است چنانچه در هر زمان از ثبت‌نام و یا حین تحصیل، واجد شرایط بودن این قبیل از دانشجویان در استفاده از سهمیه مذکور به اثبات نرسد، دانشگاه از ادامه تحصیل آنان ممانعت به عمل خواهد آورد و در این صورت حق اعتراض نخواهند داشت و به علت سوء استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران پیگرد قانونی آنها برای دانشگاه محفوظ خواهد ماند.

<>کارنامه نتایج نهایی داوطلبان در رابطه با کدرشته‌های انتخابی در بعدازظهر روز یکشنبه مورخ ۹۶/۶/۵ از طریق سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در دسترس قرار خواهد گرفت.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر یکشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۶