اخبار / دانشگاهی / اعلام رشته‌های جدید برای دوره‌های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام رشته‌های جدید برای دوره‌های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی

<>به گزارش خبرنگار مهر، رشته محل‌های جدید و اصلاحات موارد مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه سال ۱۴۰۰ منتشر شد.

<>با توجه به اعلام رشته محل‌های جدید و برخی اصلاحات موارد مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش این دوره‌ها در دانشگاه جامع علمی کاربردی و به منظور مساعدت برای ثبت‌نام متقاضیانی‌که تاکنون نسبت به ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند، مهلت ثبت‌نام تا روز یکشنبه ۷ شهریورماه تمدید شد.

<>علاقمندان می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای و مندرجات اصلاحات دفترچه به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

<>متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کرده‌اند با توجه به مفاد اطلاعیه و در صورت تمایل می‌توانند تا تاریخ ۷ شهریور نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و انتخاب رشته خود اقدام کنند.

<>اصلاحات و جداول رشته محل‌های جدید کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه سال ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش درج شده است.

<>همچنین رشته محل‌های جدید و اصلاحات موارد مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه سال ۱۴۰۰ منتشر شد.

<>با توجه به اعلام رشته محل‌های جدید و برخی اصلاحات موارد مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش این دوره‌ها در دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه سال ۱۴۰۰ و به‌منظور مساعدت برای ثبت‌نام متقاضیانی که تاکنون نسبت به ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند، مقرر شد مهلت ثبت‌نام تا روز یکشنبه ۷ شهریور تمدید شود.

<>علاقمندان می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای و مندرجات اصلاحات دفترچه به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

<>متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کرده‌اند با توجه به مفاد اطلاعیه و در صورت تمایل می‌توانند تا تاریخ ۷ شهریور نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و انتخاب رشته خود اقدام کنند.

<>اصلاحات و جداول رشته محل‌های جدید دوره‌های کاردانی دانشگاه جامع مهرماه سال ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش درج شده است.


<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی، کاردانی
و سایر مقاطع دانشگاه علمی کاربردی و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر دوشنبه ۰۱ شهریور ۱۴۰۰