اخبار / دانشگاهی / اعلام جزئیات کنکورهای ارشد و دکتری گروه پزشکی سال ۹۶ به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام جزئیات کنکورهای ارشد و دکتری گروه پزشکی سال ۹۶

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی جزئیات زمان ثبت نام و برگزاری کنکورهای کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی در سال ۹۶ را اعلام کرد.

دکتر محمدحسین پورکاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بر اساس تصمیم شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی، زمان ثبت نام و برگزاری کنکورهای مرتبط با ارشد و دکتری در وزارت علوم و وزارت بهداشت تعیین شد.

وی افزود: بر این اساس ثبت نام آزمون دکتری تخصصی گروه پزشکی در دانشگاه ها و موسسات وابسته به وزارت بهداشت در بهمن ماه ۹۵ انجام می گیرد. آزمون این گروه اردیبهشت ماه ۹۶ برگزار می شود.

پورکاظمی خاطرنشان کرد: همچنین ثبت نام آزمون کــارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی در اسفند ماه ۹۵ و آزمون آن در تیرماه ۹۶ بــرگزار می شود.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی یادآور شد: از این پس فارغ التحصیلان همــه دانشگاه ها اعـــم از دانشگاه آزاد نیز بــاید برای شرکت در رشته های علوم پزشکی مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در آزمون های وزارت بهداشت شرکت کنند. 

 دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های دکتری، ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3
  

تاریخ خبر سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵