اخبار / دانشگاهی / اعلام جزئیات آزمون الکترونیکی برای گروه دندانپزشکی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام جزئیات آزمون الکترونیکی برای گروه دندانپزشکی

<>آزمون الکترونیک میان دوره پیش کارورزی و علوم پایه دندانپزشکی (سبک قدیم) آبان ماه ۹۶ برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، متقاضیان آزمون الکترونیک میان دوره پیش کارورزی و علوم پایه دندانپزشکی (سبک قدیم) در دو دسته داوطلبان تحصیل کرده در خارج و داخل کشور باید پیش از ثبت‌نام در آزمون نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند.

<>داوطلبان تحصیل کرده‌ای که در خارج از کشور هستند و پیش از این در مرکز خدمات آموزشی تشکیل پرونده داده‌اند، باید قبل از ثبت‌نام از طریق سایت http://epay.sanjeshp.ir مبلغ یک میلیون ریال (۱۰۰ هزار تومان) به صورت اینترنتی به عنوان هزینه ثبت‌نام پرداخت کنند و با در دست داشتن پرینت پرداخت هزینه و به همراه داشتن یک قطعه عکس و کارت ملی به حوزه مرکز قطب برگزار کننده آزمون‌های جامع علوم پایه و پیش کارورزی مراجعه کنند.

<>داوطلبان باید در روزهای ۲۰ تا ۳۰ مهرماه ۹۶ به حوزه مرکز قطب برگزار کننده آزمون‌های جامع علوم پایه و پیش کارورزی شامل دانشگاه‌های علوم پزشکی بیرجند، تبریز، تهران، زابل، زاهدان، شیراز، گیلان، مازندران، همدان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

<>ثبت‌نام این دسته از داوطلبان به صورت مشروط است و صدور کارت ورود به جلسه آزمون منوط به تایید مرکز خدمات آموزشی خواهد بود. داوطلبان تحصیل کرده در داخل کشور نیز برای ثبت‌نام باید از روز پنجشنبه ۲۰ مهر تا روز یکشنبه ۳۰ مهرماه به دانشگاه محل تحصیل خود در حوزه مرکز قطب برگزار کننده آزمون‌های جامع علوم پایه و پیش کارورزی مراجعه یا با معرفی دانشگاه به نزدیکترین مرکز قطب برگزار کننده آزمون مراجعه کنند.

<>آزمون الکترونیک میان دوره پیش کارورزی و علوم پایه دندانپزشکی (سبک قدیم) پنجشنبه ۱۱ آبان ماه ۹۶ برگزار می‌شود.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶