اخبار / دانشگاهی / اعلام جزئیات آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام جزئیات آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور

<>به گزارش خبرنگار مهر، بیستمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور جمعه ۱۵ اسفند ۹۹ برگزار می شود.

<>داوطلبان باید پیش از نام نویسی اینترنتی، نسبت به تشکیل پرونده در «مرکز خدمات آموزشی» وزارت بهداشت، اقدام کنند و فقط افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی معرفی شده باشند، واجد شرایط نام نویسی اینترنتی و شرکت در آزمون ارزشیابی هستند.

<>مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده در مرکز خدمات آموزشی شامل اصل و کپی مدارک تحصیلی دریافتی از دانشگاه محل تحصیل، شامل مدرک نهایی و ریز نمرات کلیه مقاطع تحصیلی که صحت صدور و تعلق آن، به تصدیق و تأیید و مهر و امضای شعبه  امور دانشجویی نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در کشور مربوطه و تأیید وزارت امور خارجه در تهران رسیده باشد، است.

<>همچنین اصل و کپی کلیه سوابق تحصیلی قبلی در ایران (مدرک پیش نیاز بر اساس مدرک اخذ شده در خارج از کشور، اعم از دکتری، فوق لیسانس، لیسانس، دیپلم، پیش دانشگاهی و ...)، اصل و کپی شناسنامه، اصل و کپی کارت ملی، اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت (ویژه آقایان)، اصل و کپی گذرنامه های جدید و زمان تحصیل، عکس ۳×۴ از دیگر مدارک ثبت نام است.

<>در صورتی که مدرک دریافتی، فوق لیسانس و بالاتر باشد، ارائه پایان نامه تحصیلی به همراه تأییدیه و مهر دانشگاه محل تحصیل، خلاصه ای از رساله به زبان فارسی، CV مقالات منتشره و کلیه فعالیت های پژوهشی الزامی است. ارائه ترجمه رسمی کلیه مدارک، چنانچه به زبانی غیر از انگلیسی باشند، الزامی است.

<>دانش آموختگان در صورت تکمیل بودن تمامی مدارک مورد نیاز و تشکیل پرونده، باید آمادگی خود را جهت شرکت در آزمون به کارشناس ارزشیابی (در مرکز خدمات آموزشی) اعلام کنند تا نام آنها در لیست مرکز خدمات آموزشی ثبت شود.

<>پس از آن، دانش آموختگان باید در زمان تعیین شده، نسبت به نام نویسی اینترنتی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی sanjeshp.ir اقدام کنند.

<>در صورت تکمیل نشدن مدارک و اتمام مهلت ثبت نام، این مرکز هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم امکان شرکت دانش آموختگان در آزمون را نخواهد داشت و آنان باید در آزمون های بعدی شرکت کنند.

<>زمان ثبت نام از ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۲۷ بهمن ماه ۹۹ آغاز می شود و در ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۴ اسفند ۹۹ پایان می یابد.

<>داوطلبان باید مدارک اعلام شده را اسکن کرده و از طریق پیوند مربوطه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی بارگذاری کنند. پس از ارسال مدارک، فرآیند «آغاز ثبت نام» فعال می شود. داوطلبان باید فرم را کامل کرده و با ثبت نهایی، کد رهگیری را دریافت کنند.

<>هزینه شرکت در آزمون ارزشیابی دانش آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته داروسازی خارج از کشور به دکترای عمومی داروسازی ۲ میلیون ریال (۲۰۰ هزار تومان) است که در زمان ثبت نام، به طور اینترنتی و با استفاده از کارت های بانکی عضو شتاب قابل پرداخت است.

<>بیستمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور جمعه ۱۵ اسفند ۹۹ برگزار می شود و کارت شرکت در آزمون از ساعت ۱۵ روز سه شنبه ۱۲ اسفند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

<>داوطلبان باید پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی (یا شناسنامه) خود را در روز آزمون همراه داشته باشند، در غیر این صورت از ورود آنان به سالن برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد.

<>آزمون در سالن های آزمون الکترونیک مرکز سنجش آموزش پزشکی مستقر در تهران و به روش الکترونیک برگزار خواهد شد که نشانی دقیق آن روی کارت ورود به جلسه درج می شود.

<>پس از قبولی در آزمون ارزشیابی، طول دوره تکمیلی و تعداد واحدهای درسی بر اساس مصوبات مربوطه توسط مرکز خدمات آموزشی اعلام می شود.

<>معرفی نامه برای طی دوره تکمیلی، فقط پس از تأیید نمرات در کمیسیون ارزشیابی رشته داروسازی صادر خواهد شد.


<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۹