اخبار / دانشگاهی / اعلام تکمیل ظرفیت جدید برای پذیرش بدون آزمون کاردانی ها به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام تکمیل ظرفیت جدید برای پذیرش بدون آزمون کاردانی ها

<>به گزارش خبرنگار مهر، سازمان سنجش آموزش کشور شرایط ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی (معدل دیپلم) کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی را اعلام کرد.

<>براساس مصوبه بیست و چهارمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو ۲۲ مهر ۹۹ مقرر شد برای ظرفیت های خالی مانده رشته‌محل‌هایی که در آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی سال ۱۳۹۹ تکمیل نشده، پذیرش براساس سوابق تحصیلی(معدل دیپلم) برای نوبت بهمن ماه صورت گیرد.

<>متقاضیان ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در این مرحله می توانند از روز یکشنبه ۱۴ دی تا روز چهارشنبه ۱۷ دی ۹۹ با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته به صورت اینترنتی اقدام کنند.

<>  اطلاعیه تکمیلی به همراه جداول رشته‌های تحصیلی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی همزمان با شروع ثبت‌نام از روز یکشنبه ۱۴ دی از طریق سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.


<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه ها
و مقاطع
دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹