اخبار / کنکور سراسری / اعطای تسهیلات به 220 برگزیده کنکور به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعطای تسهیلات به 220 برگزیده کنکور

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از اعطای تسهیلات به 220 نفر از برگزیدگان آزمون سراسری خبر داد و گفت: بر این اساس 220 نفر از برگزیدگاه آزمون سراسری گروه های ریاضی، تجربی، علوم انسانی و هنر از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان برخوردار می شوند. معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از اعطای تسهیلات به 220 نفر از برگزیدگان آزمون سراسری خبر داد و گفت: بر این اساس 220 نفر از برگزیدگاه آزمون سراسری گروه های ریاضی، تجربی، علوم انسانی و هنر از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان برخوردار می شوند. به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر نسرین سلطانخواه امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه دولت در جمع خبرنگاران افزود: بر این اساس&nbsp100 نفر اول گروه ریاضی و فنی، 50 نفر اول گروه علوم تجربی، 50 نفر اول گروه علوم انسانی و 20 نفر اول گروه هنر آزمون سراسری امسال از تسهیلات ویژه بنیاد ملی نخبگان برخوردار خواهند شد.

وی به جزئیات این تسهیلات اشاره کرد و ادامه داد: این تسهیلات شامل مواردی چون اعزام به حج عمره، حضور در کنفرانسها و مجامع علمی بین المللی، استفاده از امتیازات سربازی، مقرری ماهیانه با میانگین 130هزار تومان و اعتبارات پژوهشی برای فرصتهای مطالعاتی می شود که از اول مهر امسال قابل اعطا است. معاون علمی و فناوری رئیس جمهور همچنین اظهار داشت:&nbsp260 نفر از برگزیدگان المپیادهای فیزیک، ریاضی، نجوم و زیست که در مسابقات کشوری و بین المللی حائز رتبه شوند نیز از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان استفاده خواهند کرد.

وی از برگزاری مراسمی برای تقدیر از این افتخار آفرینان در پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

تاریخ خبر جمعه ۰۵ شهریور ۱۳۸۹