اخبار / دانشگاهی / اعطای بورس دکتری ژاپن، چین و اندونزی به دانشجویان ایرانی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعطای بورس دکتری ژاپن، چین و اندونزی به دانشجویان ایرانی

<>سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از اعطای بورس کشورهای ژاپن، چین و اندونزی در دوره‌ دکتری به دانشجویان ایرانی برای سال تحصیلی ۲۰۱۷-۲۰۱۸ خبر داد.

<>به گزارش خبرگزاری آنا، با توجه به تلاش‌ها و مذاکرات انجام‌شده با بنیاد بورس دولت‌های چین، ژاپن و اندونزی، این کشورها با اعطای تعدادی بورس در مقاطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی‌ارشد و دکتری) به دانشجویان ایرانی برای سال تحصیلی ۲۰۱۷-۲۰۱۸ موافقت کرده‌اند.

<>علاقه‌مندان به بورس کشور چین می‌توانند به نشانی www.csc.edu.cn/laihua مراجعه و با کسب اطلاعات بیشتر، شرایط و مشاهده لیست دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (grad.saorg.ir) ثبت‌نام کنند و فرم شماره ۱ اطلاعات متقاضیان بورس دول را پس از تکمیل به دبیرخانه بورس دول اداره کل بورس و اعزام دانشجویان به آدرس پست الکترونیکی [email protected] تا پایان وقت روز ۳ تیر (۲۴ ژون ۲۰۱۷) ارسال کنند.

<>داوطلبان بورسیه دولت اندونزی هم برای پذیرش در ۱۶ دانشگاه این کشور باید به آدرس اینترنتی http://knb.ristekdikti.go.id/ مراجعه و ثبت‌نام کنند. متقاضیان باید بعد از ثبت‌نام فرم شماره ۱ اطلاعات متقاضیان بورس دول را پس از تکمیل به دبیرخانه بورس دول اداره کل بورس و اعزام دانشجویـان به آدرس پسـت الکترونیـکی [email protected] تا پایـان وقت روز ۷ خرداد امسال (۳۰ می۲۰۱۷) ارسال کنند.

<>اما دولت ژاپن در مقاطع فوق‌دیپلم، فوق دیپلم فنی‌و‌حرفه ای، کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری بورس می‌کند و متقاضیان این کشور هم برای ثبت‌نام باید به آدرس www.ir.emb-japan.go.jp/fa/jicc/jicc_scholarship.html مراجعه و ثبت‌نام کنند. این گروه نیز باید فرم شماره ۱ اطلاعات متقاضیان بورس دول را پس از تکمیل به دبیرخانه بورس دول اداره کل بورس و اعزام دانشجویـان به آدرس پسـت الکترونیـکی [email protected] تا پایـان وقت اداری روز ۱۴ اردیبهشت امسال ۹۶ (فوق‌دیپلم، فوق دیپلم فنی‌و‌حرفه‌ای) و تا پایان وقت اداری روز ۲۱ اردیبهشت ۹۶ (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) ارسال کنند.

<>

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶