اخبار / استخدامی / اطلاعیه کارت و زمان آزمون جذب عمومی تصدی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اطلاعیه کارت و زمان آزمون جذب عمومی تصدی

بدین وسیله به اطلاع متقاضیان شركت در آزمون (جذب عمومی) تصدی منصب قضاء قوه قضائیه در سال 1400 می‌رساند كه آزمون مذكور در صبح روز جمعه مورخ 1400/12/13 در 20 مركز استان به شرح جدول شماره 1 برگزار می‌شود. <>الف‌ - نحوه‌ و زمان پرینت كارت شركت در آزمون 

كارت‌ شركت در‌ آزمون‌ متقاضیان از روز سه شنبه 1400/12/10 برای مشاهده و پرینت در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش كشور قرار خواهد گرفت. متقاضیان برای حضور در جلسه آزمون باید در تاریخ تعیین شده به درگاه اطلاع رسانی مذكور مراجعه و با وارد كردن اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده، نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شركت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. برای شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت كارت شركت در آزمون و هم چنین اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامی است. چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا كدپیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت كارت شركت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است بر اساس اطلاعیه پرینت كارت به نماینده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره 2) مراجعه و نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا كد پیگیری ثبت نام اقدام نماید. 

<>ب‌ - درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

1ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی كارت شركت در آزمون، چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1، 2، 4، 5 ، 6، 7، 8،  9، 10 ، 11 ، 12 و 13 (شامل نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه، كد ملی، تاریخ تولد، مذهب، سهمیه ایثارگران، عنوان رشته تحصیلی، تاریخ فارغ التحصیلی، آخرین مقطع تحصیلی، وضعیت تحصیلات تكمیلی و معدل) مندرج دركارت شركت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذكور حداكثر تا تاریخ 1400/12/13 منحصراً به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند و در صورتی كه نسبت به بند 3 (جنس) تفاوتی مشاهده نمودند ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره 2) مراجعه نمایند. 
2- چنانچه كارت شركت در آزمون متقاضی فاقد عكس می باشد و یا چنانچه عكس روی كارت وی دارای اشكالاتی از جمله: فاقد مهر، واضح نبودن عكس و یا اشتباه عكس می باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت كارت شركت در آزمون، 2 قطعه عكس 4×3 و كارت ملی یا شناسنامه عكسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه نمایند و موضوع را پیگیری نموده تا مشكل برطرف گردد، در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی می‌گردد. ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی كارت شركت در آزمون هر متقاضی بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام كه توسط خود متقاضی تكمیل گردیده، در نظر گرفته شده است. 
یادآوری: متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون و اطلاعات لازم درخصوص دفترچه‌های سوال از برگ راهنمای شركت در آزمون كه در درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند. 

<>ج - آدرس و محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون 

نماینده این سازمان در روز پنجشنبه 1400/12/12 صبح از ساعت 8:30 الی 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الی 17:00 در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. متقاضیانی كه براساس توضیحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماینده رفع نقص كارت سازمان می گردند، می بایست در زمان اعلام شده با توجه به شهر محل برگزاری آزمون به شرح جدول شماره 1، به آدرس و محل تشكیل باجه رفع نقص كارت شركت در ‌آزمون هر شهر در جدول شماره 2 مراجعه نمایند.

<>د‍ - یادآوری های مهم‌ 

1- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت كارت شركت در آزمون‌، اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكسدار الزامی است.
2- فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت‌ 8:00 (هشت) صبح می‌باشد.
3- در ورودی حوزه های امتحانی آزمون رأس‌ ساعت‌ 7:30 (هفت و سی دقیقه) صبح بسته خواهد شد. لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند. 
4- هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاكن و یك سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.
5- لازم به تاكید است متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله كیف دستی، ساك دستی، جزوه، كتاب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن خودداری نمایند. ضمناً هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الكترونیكی و دستگاههای حافظه دار از جمله تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند و غیره درجلسه آزمون طبق قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمونهای سراسری، موجب محرومیت از گزینش در آزمون می شود.

<>هـ دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری فیزیکی و الزامات بهداشتی 

انتظار می رود برای حفظ سلامتی خود، سایر متقاضیان و خانواده های محترمتان موارد زیر را مورد توجه و آنها را رعایت نمایید:
1- زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت 7:0۰ صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.
2- برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.
3- از تردد بی مورد در محل آزمون جداً خودداری نمایید.
4- هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.
5- همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی می‌باشد.
6- در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر متقاضیان مجاور جداً خودداری نمایید.
7- از تماس دست ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جداً خودداری نمایید.
8- هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. درصورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.
9- در صورت داشتن سئوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.
10- در پایان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرایی همچنان بر صندلی خود مستقر باشید. به پیام هایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.
11- سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس می شود نظیر صندلی ها، دستگیره درب ها و شیرآلات سرویس بهداشتی و… خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.
12- چنانچه مبتلا به بیماری کرونا هستید در زمان ورود به حوزه برگزاری آزمون، (با ارائه رسید نتیجه آزمایش PCR) مسئولین حوزه را مطلع نمایید تا پیش‌بینی‌های لازم را در این خصوص بعمل آورند.

<>و – نحوه تماس و ارتباط با سازمان سنجش آموزش کشور

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می‌توانند درخواست خود را از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش، به این سازمان ارسال نمایند. ضمناً متقاضیان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را در ساعات اداری با شماره ‌تلفن ‌۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید


<>


منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر یکشنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۰