اخبار / دانشگاهی / اطلاعیه وزارت بهداشت درباره آزمون دکتری رشته‌های روانشناسی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اطلاعیه وزارت بهداشت درباره آزمون دکتری رشته‌های روانشناسی

مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در اطلاعیه‌ای نکاتی را برای آگاهی داوطلبان آزمون ورودی مقطع دکتری تخصصی(ph.d) رشته‌های روانشناسی بالینی، روانشناسی نظامی و مشاوره توانبخشی یادآوری کرد.
<>به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در این اطلاعیه آمده است: براساس توضیحات اعضای هیات ممتحنه، برنامه‌ریزی و ارزشیابی رشته روانشناسی بالینی کـه مسـئولیت برنامـه‌ریزی و سیاستگذاری رشته‌های روانشناسی بالینی، روانشناسی نظامی و مشاوره توانبخشی را بر عهده دارند، در این آزمون، دروس امتحانی شامل آزمون‌های روانی، نظریه‌های شخصـیت و روان درمانی و استعداد تحصیلی است که منظور از درس آزمون‌های روانی، ارزیابی روانشناختی به معنای جامع آن است.

<>براساس این اطلاعیه، متقاضیان دقت کنند در این درس موضوعات مصاحبه، آزمون‌ها، آسیب‌شناسی روانی و تشخیص مورد نظر است و سوالات آزمون از مباحث فوق خواهد بـود. همچنین درس شخصیت و روان درمانی شامل همه دیدگاه‌های شخصیت و نظریه‌ها و تکنیک‌های درمانی مورد نظر است.


<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر یکشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۶