اخبار / دانشگاهی / اصلاحیه سوم دفترچه‌ راهنمای انتخاب رشته کنکور ۹۶ منتشر شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اصلاحیه سوم دفترچه‌ راهنمای انتخاب رشته کنکور ۹۶ منتشر شد

رشته‌ محل‌های جدید و اصلاحات سری سوم دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی کنکور سراسری سال ۱۳۹۶ منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ و اطلاعیه‌های ۱۸ و ۲۳ مرداد ۹۶ سازمان سنجش برخی اصلاحات و همچنین رشته محل‌های جدید علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون فوق‌الذکر و اطلاعیه‌های فوق به سازمان سنجش رسیده است. <>داوطلبان برای تکمیل و درج کدرشته‌ محل‌های انتخابی در فرم انتخاب رشته می‌توانند تا پایان روز چهارشنبه ۲۵ مرداد اقدام کنند. این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و به تقاضاهایی که به هر طریق دیگر و بعد از این تاریخ ارسال شود ترتیب اثر داده نمی‌شود.

<>داوطلبانی که قبلاً فرم انتخاب رشته خود را تکمیل و رسید انتخاب رشته ۱۵ رقمی دریافت کرده‌اند نیز، در صورت تمایل و با توجه به مندرجات این اطلاعیه، می‌توانند نسبت به اصلاح و ویرایش اولویت‌های انتخابی خود تا تاریخ اعلام شده اقدام کنند.

<>جزئیات اصلاحات سری سوم مربوط به رشته محل های دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی کنکور سراسری سال ۹۶ در سایت سازمان سنجش درج شده است.

<>دریافت نمونه سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه گروه های آزمایشی
کنکورهای سراسری و آزاد از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶