اخبار / دانشگاهی / اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری (نوبت اول) و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۳ و اطلاعیه های روزهای ۵ و ۹ آذرماه ۱۴۰۲، به منظور فراهم شدن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تاکنون برای ثبت نام اقدام نکردهاند، مهلت ثبت نام تا چهارشنبه ۱۵ آذرماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

<>متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام به درگاه اطلاعرسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

<>ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۵ آذرماه ۱۴۰۲ نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

<>

<>همچنین موارد اصلاحی مربوط به دفترچه راهنمای ثبت نام به شرح ذیل برای اطلاع داوطلبان اعلام می شود:

<>بخش ۲-۲ شرایط و ضوابط آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان مندرج در صفحه ۲۱ دفترچه راهنمای ثبت نام:

<>الف) براساس مصوبات ابلاغی، حداکثر سن مجاز برای ورود به دانشگاه فرهنگیان ۲۴سال تمام (مبنا اول مهر ماه هرسال تحصیلی) خواهد بود.

<>بند «د» منابع و مباحث دروس آزمون گروه هنر از بخش ۷-۲ فهرست دروس و کتاب های منبع سؤالات آزمون سراسری برای درس «درک عمومی هنر» و درس «خلاقیت تصویری» مندرج در صفحه ۳۷ دفترچه راهنمای ثبت نام: در طراحی سوال برای دروس ذکر شده امکان استفاده از تصاویر سایر کتاب های رشته های هنر هنرستان های وزارت آموزش و پرورش نیز وجود دارد.

<>


دریافت نمونه سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه گروه های آزمایشی
کنکورهای سراسری و آزاد از سایت سنجش3


تاریخ خبر دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲