اخبار / دانشگاهی / اصلاحات دفترچه انتخاب رشته‌ کنکور ۹۵ فردا اعلام می شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اصلاحات دفترچه انتخاب رشته‌ کنکور ۹۵ فردا اعلام می شود

رشته‌ محل‌های جدید، برخی اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و همچنین تمدید مهلت انتخاب رشته در آزمون سراسری سال ۹۵ چهارشنبه ۲۷ مرداد منتشر می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به اینکه برخی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی (از جمله دانشگاههای فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی-تهران) پس از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری ۹۵ برای رشته‌های جدید اعلام ظرفیت کرده اند و یا اصلاحاتی در رشته‌های مورد پذیرش ارائه داده‌اند، اطلاعیه سازمان سنجش در این باره فردا اعلام می شود.

این اطلاعیه حاوی کدرشته‌محل های جدید و همچنین سایر اصلاحات مورد نظر دانشگاه ها و دفتر گسترش آموزش عالی، در عصر روز چهارشنبه ۲۷ مرداد بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت.

متقاضیان می‌توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته و همچنین با توجه به کدرشته‌ محل‌ها و توضیحات مندرج در اطلاعیه مذکور، نسبت به انتخاب رشته خود در تاریخ تعیین شده اقدام کنند.

مهلت انتخاب رشته به دلیل اعلام رشته‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته تمدید خواهد شد که جزئیات این موضوع در اطلاعیه فردا ۲۷ مرداد اعلام خواهد شد. 

 دریافت نمونه سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه گروه های آزمایشی کنکورهای سراسری و آزاد 
از سایت سنجش3

تاریخ خبر سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵