اخبار / استخدامی / اصلاحات جدید دفترچه‌ ثبت‌نام نهمین آزمون استخدامی منتشر شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اصلاحات جدید دفترچه‌ ثبت‌نام نهمین آزمون استخدامی منتشر شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور سال ۱۴۰۰ در ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ و اطلاعیه اول اسفند ۱۴۰۰ اصلاحات سری دوم دفترچه راهنمای مذکور اعلام می شود.

<>متقاضیان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه، به سایت سازمان سنجش مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.

<>با توجه به اصلاحات اعلام شده مقرر شد امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شود. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۶ اسفند ۱۴۰۰ نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

<>الف) اصلاحات مربوط به شغل محل‌های جدید سازمان ملی بهره‌وری ایران و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در سایت سازمان سنجش درج شده است.

<>همچنین مواد امتحانی شغل کارشناس امور بهره وری (کد۱۵۴۴۲) و کارشناس تجهیزات و فضاهای آموزشی مدارس (۵) (کد ۱۵۴۴۳) اعلام شده است.

<>

<>منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر پنج شنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۰