اخبار / استخدامی / اشتغال دو هزار نفر در گروه کشتیرانی ایران به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اشتغال دو هزار نفر در گروه کشتیرانی ایران

2000 نفر در ساخت 4 فروند کشتی از سوی سازندگان داخلی مشغول به کار می‌شوند
مدرس‌خیابانی به موضوع اشتغالزایی از سوی گروه کشتیرانی در شرایط تحریم‌های ظالمانه نیز اشاره‌ای داشت و در این باره گفت: با ساخت چهار فروند کشتی که پیش از این به آن‌ها پرداخته شد، پیش بینی می‌شود مجموعاً دو هزار نفر برای ساخت این چهار فروند کشتی به طور مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار شوند.
وی افزود: همچنین ده‌ها کارگاه مختلف و تامین کننده متنوع در جنوب و شمال کشور، در این پروژه‌ها مشارکت مستقیم و غیرمستقیم خواهند داشت؛ ضمن اینکه ۱۰۰ درصد شناورهایی که امکان تعمیر آن‌ها در داخل فراهم باشد، با استفاده از ظرفیت داخل کشور تعمیر می‌شوند.
مدرس خیابانی ادامه داد: در عین حال، برای آن بخش از شناورهایی که امکان تعمیر آن‌ها در داخل وجود ندارد، تلاش می‌شود تا با تجهیز و تقویت امکانات مرتبط با تعمیرات در داخل کشور، حداکثر تعمیرات را در داخل کشور انجام دهیم.
وی ادامه داد: با حذف حدود ۷۰۰ نفر از کارکنان دریایی خارجی، هم اکنون ۳۷۰۰ نفر از کادر دریایی ناوگان ملی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را جوانان ایرانی تشکیل می‌دهند و تعداد کارکنان خارجی به صفر نزدیک شده است؛ بدیهی است در برخی از مواقع، به دلیل موضوعاتی همچوین شیوع بیماری کرونا، ویزا و پاسپورت ممکن است به صورت موقت، از کارکنان خارجی در سفرهای خارجی استفاده شود که این میزان، حداکثر یک درصد و معادل حداکثر ۴۰ نفر در کل بدنه ۳۷۰۰ نفری ناوگان است.
مدرس خیابانی تاکید کرد: طی دو سال گذشته توانستیم با استخدام نیروی کار داخلی، نیروی خارجی فعال در ناوگان را به نزدیک صفر برسانیم.
منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر سه شنبه ۰۸ شهریور ۱۴۰۱