اخبار / استخدامی / استخدام3900 دانشجوي تربيت معلم در وزارت آموزش و پرورش به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام3900 دانشجوي تربيت معلم در وزارت آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش از استخدام3900دانشجوی مراکز تربیت معلم خبر داد.
آقای حاجی بابایی در مصاحبه با خبرنگار واحد مركزي خبر گفت: دانشجویان دختر فارغ التحصیل مراکز تربیت معلم و دانشجویان پسر این مراکز که دوره سربازی را گذرانده اند مشمول این استخدام هستند و با اخذ مجوز معاونت نظارت و راهبردی ریاست جمهوری این دانشجویان به استخدام وزارت آموزش و پرورش در خواهند آمد. وی افزود: دانشجویان فارغ التحصیل مراکز تربیت معلم که دوره سربازی را نگذرانده اند؛ حدود 3000نفر هستند که به عنوان سرباز معلم به کار گرفته می شوند.
آقای حاجی بابایی در ادامه به طرح تعطیلی پنج شنبه مدارس ابتدایی اشاره و اضافه کرد: با اجرای این طرح از سال تحصیلی آینده شرایط ارتقای علمی معلمان ابتدایی دارای مدرک دیپلم و فوق دیپلم فراهم می شود. وزیر آموزش و پرورش گفت: با تعطیلی پنجشنبه مدارس ابتدایی بیش از30 درصد از معلمانی که دارای مدرک دیپلم و فوق دیپلم هستند، فرصت خواهند داشت تا با ادامه تحصیل در مراکز تربیت معلم، سطوح علمی خود را تا مقطع کارشناسی ارتقا دهند.

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۰