اخبار / استخدامی / استخدام ۴۰ درصد فارغ التحصیلان دانشگاه پزشکی شهرکرد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام ۴۰ درصد فارغ التحصیلان دانشگاه پزشکی شهرکرد

<>به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، مجید شیرانی پیش از ظهر امروز در مراسم فارغ التحصیلان رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی، با بیان اینکه ۴۰ درصد فارغ التحصیلان دانشگاه علوم پزشکی در مراکز درمانی استخدام می‌شوند، اظهارداشت: ۶۲ دانشجوی رشته پزشکی از این دانشگاه فارغ التحصیل شده‌اند که تعدادی از آنها در مراکز بهداشتی و درمانی استان مشغول به خدمت می‌شوند.

<>وی با اشاره به جایگاه علمی دانشگاه در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، افزود: ۴۵ درصد از فارغ التحصیلان رشته پزشکی در مقطع دستیاری پزشکی و بخش عمده‌ی از دانشجویان سایر رشته‌ها موفق به راهیابی به مقاطع تحصیلی و تخصصی بالاتر می‌شوند.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بیان کرد: در حال حاضر ۲ هزار و ۴۰۰ دانشجو در ۲۹ رشته و ۷ مقطع تحصیلی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.
شیرانی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان فعالیت آموزشی خود را از سال ۱۳۶۵ آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: تاکنون ۸۵۰۰ دانشجو از این دانشگاه فارغ التحصیل شده‌اند که ۱۰۵۰ نفر از آنها دانش آموخته رشته پزشکی عمومی بوده‌اند.
وی با اشاره به کمبود پزشک عمومی در مراکز بهداشتی و درمانی استان گفت: آموزش دانشجویان بیشتر در این دانشگاه سبب رفع مشکل کمبود پزشک در  استان می‌شود.

برای دریافت نمونه سوالات و منابع آزمون استخدامی علوم پزشکی اینجا را کلیک نمایید.

تاریخ خبر شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳