اخبار / استخدامی / استخدام وزارت بهداشت در سال ۹۵ به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام وزارت بهداشت در سال ۹۵

دریافت نمونه سوالات آزمون های استخدامی از سایت کار3
دریافت منابع آزمون های استخدامی از سایت کار3

رئیس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مجوز استخدام ۱۷ هزار نفر از طریق وزارت بهداشت در سال جاری صادر شده است.به گزارش ایرنا محمدحسین سالاریان زاده شامگاه چهارشنبه در بازدید از مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان افزود: براساس این مجوز، مراکز بهداشتی و درمانی جدید که افتتاح می شوند از نظر تجهیزات پزشکی و نیروی انسانی مجهز می شوند.
وی گفت: این مجوز استخدام به صورت استثنایی به وزارت بهداشت داده شده است.
وی اظهار کرد: امسال در مجموع هیات دولت ۳۴ هزار مجوز استخدام صادر کرده که از این تعداد ۱۷ هزار مجوز برای وزارت بهداشت و عمده آن برای پرستار و ماماست.
این مسئول در وزارت بهداشت ادامه داد: سال های قبل هم به رفسنجان آمده بودیم اما با اجرای طرح تحول نظام سلامت به وضوح تحولات خوبی از لحاظ بهداشت و خدمات رسانی به مردم در این شهرستان دیده می شود.
وی گفت: با وجود حجم بالای کار چه در بعد آموزش و چه در ارایه خدمات پرسنل نیاز به نیروهای جدید داریم.
سالاریان زاده افزود: به لحاظ پست های سازمانی در ستاد دانشگاه و به کمک کارشناسان حوزه های تخصصی تشکیلات بیمارستان ها، شبکه ها و مراکز بهداشتی درمانی در تهران نشست مشترکی خواهیم داشت.
وی بیان کرد: بعد از ۲۵ سال امسال تعداد پست های موردنیاز واحدهای عملیاتی بازنگری و به حد معقول، اضافه می شود لذا در زمینه تفویض اختیار نیز بسیاری از امور جاری منتقل و تصمیم گیری و مسئولیت ها در حوزه های عملیاتی انجام خواهد شد.
استان پهناور کرمان چهار دانشگاه علوم پزشکی دارد و جمعیت شهرستان های رفسنجان و انار در شمال استان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان هستند.

دریافت نمونه سوالات و منابع آزمون های استخدامی از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵