اخبار / استخدامی / استخدام نیروی معلم خصوصی در مجموعه استاد بانک به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام نیروی معلم خصوصی در مجموعه استاد بانک

<>استادبانک، بزرگترین و معتبرترین سامانه معلم خصوصی ایران، در حال حاضر تصمیم به جذب معلم خصوصی دروس مختلف در شهر تهران گرفته است.

عنوان شغلی توضیحات معلم خصوصی به دلیل شیوع ویروس کرونا و در پی افت تحصیلی دانش اموزان، خانواده های زیادی تصمیم به استخدام معلم خصوصی توانا و حرفه ای برای فرزندان خود گرفته اند.
استادبانک بعنوان بزرگترین سامانه معلم خصوصی در ایران که سالانه بیش از ۱۰۰ هزار کلاس خصوصی برگزار میکند و بیش از ۲۰ هزار دانش اموز سالانه کلاس های خصوصی خود را با اساتید استادبانک برگزار میکنند، تصمیم به استخدام و همکاری با اساتید و مدرسین توانمند دروس مختلف در شهر تهران گرفته است. برای عضویت میتوانید با شماره اعلام شده تماس بگیرید.
صورتیکه شما مدرس گرامی توانایی تدریس بالایی در دروس مرتبط در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و یا متوسطه دوم را دارید، حتما همین امروز اقدام به ثبت نام در سایت استادبانک بعنوان معلم خصوصی کنید.
بعد از ارسال مدارک خواسته شده در سامانه تدریس خصوصی استادبانک، تیم ارزیابی و داوری استادبانک برای ادامه مراحل با شما تماس خواهند گرفت.
اعتماد و استقبال بی نظیر خانواده ها از استادبانک باعث شده تا معلم ها و مدرسین استادبانک نیز بتوانند از نظر مالی موفقیت های بزرگی کسب کنند.
اساتید موفق استادبانک بطور متوسط ماهانه ۲۰ میلیون تومان درآمد از طریق برگزاری کلاسهای خصوصی کسب میکنند. <>برای عضویت در استادبانک کافی است از طریق یکی از روش های زیر اقدام کنید:

<>1. همین الان در گوگل عبارت معلم خصوصی را جستجو کنید و وارد سایت استادبانک شوید، در منوی بالا روی گزینه عضویت اساتید در استادبانک کلیک کنید و مراحل استخدام بعنوان معلم خصوصی را طی کنید.

<>2. عدد 3 را به شماره 10003513 پیامک کنید تا راهنمای ثبت نام بصورت رایگان برای شما ارسال شود.

<>3. تماس با شماره 02154435300.

<>منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی



تاریخ خبر پنج شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۹