اخبار / استخدامی / استخدام مدرس در کانون زبان ایران به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام مدرس در کانون زبان ایران

<>کانون زبان ایران به عنوان قدیمی‌ترین، بزرگترین و معتبرترین موسسه آموزش زبان در ایران، برای تکمیل کادر علمی خود در سراسر کشور، آزمون جذب مدرس را در بخش‌های انگلیسی (کودکان، نوجوانان، جوان و بزرگسالان) و بخش‌های غیرانگلیسی (فرانسه، عربی، اسپانیایی، آلمانی، روسی و ایتالیایی) برگزار می‌نماید. 

زمان ثبت‌نام در این آزمون از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 22 دی‌ماه آغاز می‌شود و تا ساعت 23 روز شنبه 12 بهمن‌ماه ادامه می‌یابد.

<>بنابراین گزارش آزمون جذب مدرس زمستان 98 قرار است در روز جمعه 18 بهمن‌ماه ساعت 10 صبح برگزار شود.

<>کانون زبان ایران به عنوان قدیمی ترین، بزرگترین و معتبرترین موسسه آموزش زبان در ایران، برای تکمیل کادر علمی خود در سراسر کشور از طریق آزمون و مصاحبه، اقدام به جذب مدرس می‌نماید:

<>الف : شرايط داوطلبان شرکت در آزمون جذب مدرس زبان های انگلیسی و غیرانگلیسی:

بخش انگلیسی- گروه جوان و بزرگسالان         حداقل سن 22 سال تمام<>دارا بودن مدرک پايان تحصيل دانشگاهی در مقطع کارشناسی و بالاتر

بخش انگلیسی- گروه نوجوانان         حداقل سن 20 سال تمام<>دارا بودن حداقل گواهی اشتغال به تحصیل در مقاطع آکادمیک

<>دارندگان مدارک تخصصی طبق جدول زیر از شرکت در آزمون کتبی معاف می باشند؛ ولی لازم است در سایر مراحل آزمون شرکت نمایند:



ردیف آزمون/ مدرک نمره قابل قبول ( با حداکثر اعتبار 2 سال )

1 SCE کانون زبان ایران ارائه مدرک
2 CAE    و CPE A  درجه
3 TOEFL (iBT) )PBT نمره 95 به بالا(معادل 609 به بالا برای
4 IELTS نمره 7 به بالا
5 DELTA ارائه مدرک بخش انگلیسی- گروه کودکان         حداقل سن 20 سال تمام<>دارا بودن حداقل گواهی اشتغال به تحصیل در مقاطع آکادمیک

<>دارندگان مدارک تخصصی طبق جدول زیر از شرکت در آزمون کتبی معاف می باشند؛ ولی لازم است در سایر مراحل آزمون شرکت نمایند:



ردیف آزمون/ مدرک نمره قابل قبول ( با حداکثر اعتبار 2 سال )

1 JCE  یا SCE کانون زبان ایران ارائه مدرک
2 CAE    و CPE A  درجه
3 TOEFL (iBT) )PBT نمره 95 به بالا(معادل 609 به بالا
4 IELTS نمره 7 به بالا
5 DELTA و CELTA ارائه مدرک








بخش فرانسه، آلمانی، عربی، اسپانیایی، روسی و ایتالیایی 1       حداقل سن 22 سال تمام<>2      دارندگان مدارک تخصصی یا گواهی اشتغال به تحصیل در مقاطع تحصیلات آکادمیک

<>نکات مهم :

<>v داوطلبان آزمون جذب مدرس لازم است قبل از اقدام به تکمیل اطلاعات اولیه ثبت نام، جدول مراکز را با دقت مطالعه نموده و شهر، زبان و گروه مدنظر خود را انتخاب نمایند. بدیهی است اطلاعات ثبت شده در زمان ثبت نام اینترنتی پس از دریافت کد رهگیری قابل تغییر نمی باشد.

<>v محل اشتغال به تدریس پذیرفته شدگان نهایی آزمون جذب مدرس بر اساس استان انتخابی در مرحله ثبت نام تعیین می گردد. لذا داوطلبان در انتخاب استان و شهر خود نهایت دقت را بعمل آورند.

<>v محل اشتغال به تدریس پذیرفته شدگان در شهر محل خدمت بر اساس نیاز مراکز آموزشی و به تشخیص مدیر استان و تایید معاون آموزشی تعیین می گردد.

<>* تمامی مدرسین فعلی کانون زبان ایران نیز برای اخذ توانایی تدریس در سایر گروه ها ضروری است ضمن ثبت نام، در آزمون کتبی، مصاحبه و دمو شرکت نمایند.

<>
* جهت ثبت نام به لینک www.ilireg.ir:8095/jazb/?Type=Confirm مراجعه نمایید.

<>

منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸