اخبار / استخدامی / استخدام فولاد جهان آرا اروند به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام فولاد جهان آرا اروند

شرکت فولاد جهان آرا اروند واقع در شهرستان خرمشهر به منظور تامین نیروي انسانی متخصص مورد نیازخود از میان واجدين شرايط آقا و خانم سراسر کشور در مقاطع تحصیلی دیپلم ، کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد، از طريق برگزاري آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت قرارداد موقت طبق ضوابط قانون کار و تأمین اجتماعی اقدام به جذب نیرو می نمايد.

مهلت ثبت نام تا 22 مهر 1401 می باشد.شرایط عمومی1 - داشتن تابعیت ايران
2- اعتقاد به دین مبین اسلام
3- انجام خدمت دوره ضرورت يا معافیت قانونی دائم(برای آقايان)
4- عدم اعتیاد به مواد مخدر و هرگونه دخانیات
5 - نداشتن سابقه محکومیت جزايی مؤثر
6 - داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانايی براي انجام شغل درخواستی
7 - دارا بودن شرايط احراز شغل متناسب با جداول نیازهاي استخدامی
8 - نداشتن منع قانونی براي استخدام و عدم تعهد خدمت به سازمانها و دستگاههای اجرایی کشور
9 - احراز صلاحیت های عمومی به تأيید هيات مرکزي گزينش ستاد اجرایی فرمان امام (ره) پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه
10 - داشتن هرگونه نسبت خانوادگی با شاغلین در مجموعه فولاد جهان آرا به شرح ذیل برای شرکت در آزمون ممنوع بوده و در هر مرحله از استخدام که مشخص گردد داوطلب پذیرفته شده دارای نسبت خانوادگی با شاغلین در مجموعه فولاد جهان آرا و شرکت های زیر مجموعه باشد، قبولی یا ادامه همکاری کان لم یکن تلقی خواهد شد:
الف) اجداد، پدر ، مادر، فرزند و نوه و همسر آنها
ب) برادر، خواهر به اضافه همسر و فرزندان آنها
ج) عمه، عمو، دایی، خاله به اضافه همسر و فرزندان آنها
د) همسر و خانواده همسر شامل :پدر، مادر ، برادر و خواهر به اضافه همسر و فرزندان آنهاشرایط اختصاصی1 - جنسیت پذيرش: آقا و خانم
2 - داشتن مدرک تحصیلی متناسب با مقطع، رشته و گرايش تحصیلی اعلام شده در جداول نیازهاي نیروی انسانی
3 - کسب حد نصاب نمره لازم از آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی
4 - داشتن شرايط سنی به شرح مندرج در جدول
5- داشتن سابقه خدمت به شرح جدول
* تذکر 1: متقاضیانی میتوانند نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام نمایند که شرایط سنی لازم تا تاریخ 1401/8/12 را دارا بوده و همچنین تا این تاریخ فارغ التحصیل شده و خدمت وظیفه آنها پایان یافته و یا معافیت آنها قطعی شده باشد.
* تذکر 2: لازم به ذکر است گواهی فراغت از تحصیل متقاضیان، کارت مربوط به وضعیت نظام وظیفه و تأيیديه هاي مربوط به جدول مشاغل، بايستی حداکثر تا روز تطبیق مدارک آماده و صادر شده باشد و به همراه ساير تأيیديه ها در موعد مقرر ارائه گردد. هر يک از متقاضیان که به هنگام ثبت نام، اطلاعات نادرست و جعلی ارائه نموده و يا واقعیتی را کتمان نموده باشد و به سبب اين اطلاعات پذيرفته شوند، هر زمان که غیر واقعی بودن اطلاعات مشخص شود، قبولی ايشان ملغی شده و هیچگونه هزينه ثبت نام مسترد نمی گردد.
* تذکر 3: داوطلبان دارای مدرک دیپلم یا فوق دیپلم به صورت قرارداد مدت معین با شرکتهای تامین نیروی انسانی طرف قرارداد با شرکت استخدام خواهند شد.
* تذکر 4: اين فراخوان صرفا براي کلیه افراد متقاضی واجد شرایط بوده ولی افراد بومی که بومی بودن آنها محرز گردد در محاسبه نمره کل از ضریب 1/2 برخوردار خواهند شد.
* تذکر 5: برای ردیف های شغلی کاردان فنی، راننده پایه یک و آتش نشان فقط نیروهای بومی خرمشهر و آبادان جذب می گردند.
* تذکر 6: شرکت در این آزمون برای دارندگان مدرک تحصیلی دکتری «به جز گروه امتحانی پزشکی» ممنوع می باشد.
* تذکر 7: شرکت در آزمون جهت مشاغل مربوط به مقطع دیپلم یا کاردانی برای دارندگان مدرک تحصیلی بالاتر ممنوع می باشد.
* تذکر 8: نیازهای اعلام شده بر اساس ساختار سازمانی مصوب شرکت بوده و هرگونه درخواست شخصی مبنی بر تغییر ردیف شغلی یا ارتقا رده شغلی در نتیجه تغییر یا ارتقاء مدرک تحصیلی فرد پس از جذب، از نظر شرکت مردود می باشد.
* تذکر 9: محدوده جغرافیایی سرویس دهی به داوطلبان، حوزه سرویس های ایاب و ذهاب فعلی شرکت در محدوده خرمشهر و آبادان می باشد و شرکت فولاد جهان آرا هیچگونه تعهدی در قبال ارائه سرویس ایاب و ذهاب به افرادی که خارج از این محدوده ساکن می باشند را نخواهد داشت و ایستگاه جدیدی نیز به آن اضافه نخواهد کرد.
* تذکرمهم: در صورتی که شرکت کنندگان در آزمون شرایط ذکر شده در این آگهی را نداشته باشند، در هر مرحله ای از فرآیند جذب و استخدام، فرآیند بررسی متوقف و از بکارگیری آنها ممانعت به عمل خواهد آمد.نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیازثبت نام به صورت الکترونیکی و از طريق سايت اينترنتی به شرح ذيل انجام می گیرد:
1 - ورود به پايگاه اينترنتی شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور
2 - تکمیل فرم ثبت نام در هر مرحله و تايید آنها
3 - تايیديه نهايی با توجه به اطلاعات وارد شده توسط داوطلب
4 - دريافت شماره پرونده و کد رهگیري
5 - چاپ فرم ارائه شده توسط سیستم ثبت نام و امضاي آن پس ازچاپ، که حاوي اطلاعات وارد شده توسط داوطلب می باشد و ارائه آن در روز مصاحبه تخصصی
* تذکر: ثبت نام منوط به تکمیل کلیه مراحل و دريافت شماره پرونده و کد رهگیري از سیستم است و پس از تايید نهايی فرم اينترنتی توسط داوطلب، اطلاعات آن قابل تغییر نیست.
1-3– مدارک مورد نیاز هنگام ثبت نام (الکترونیکی):
1 - تکمیل مراحل ثبت نام از طريق سايت شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش
2 - متقاضیان می بایست مبلغ 600,000 ریال (شصت هزار تومان) را به عنوان هزینه شرکت در آزمون از طریق درگاه اینترنتی موجود در صفحه ثبت نام (با داشتن الزامات آن همانندCVV2 و رمز دوم کارت بانك هاي عضو شتاب) پرداخت نمایند.
تذکر: هزینه شرکت در آزمون به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.
3 - اسکن يک قطعه عکس4×3
2-3– نحوه تهیه فایل تصویر داوطلب :
1 - عکس مربوط به سال جاری باشد
2 - فايل مربوطه حداقل 300*200 پیکسل و حداکثر 400*300 پیکسل باشد
3 - حجم فايل ارسالی بايد کمتر از70 کیلوبايت باشد.
4 - تصوير بايد در جهت صحیح و بدون چرخش تهیه شده و فاقد هر گونه حاشیه زائد باشد.
5 - حتی االمکان عکس رنگی و داراي زمینه سفید باشد.
3-3– مدارک مورد نیاز پس از قبولی در آزمون :
از بین متقاضیانی که حد نصاب لازم را کسب نمایند 3 برابر ظرفیت اسامی اعلام می شود و این افراد مؤظف هستند مدارک ذيل را حداکثر ظرف مدت 5 روز کاري پس از اعلام نتايج، به همراه اصل مدارک به نماينده شرکت به آدرسی که متعاقبا اعلام خواهد گرديد حضورا ارائه و رسید دريافت نمايند.
1 - اصل و تصوير مدرک تحصیلی
2 - اصل و تصوير کارت ملی
3 - اصل و تصوير تمام صفحات شناسنامه
4 - اصل و تصوير کارت پايان خدمت نظام وظیفه عمومی يا معافیت دائم
5 - اصل و تصوير مدارک دال بر بومی بودن
6 - اصل و تصوير ساير مدارک طبق مفاد آگهی حسب ضرورت
7 - فرم ثبت نام الکترونیکی چاپ شده که حاوي کد رهگیري و شماره پرونده باشد.
تذکر: لازم به ذکر است که پذیرش در آزمون کتبی و دعوت به مصاحبه به منزله استخدام قطعی نمی باشد و هیچگونه تعهدی را برای شرکت در رابطه با استخدام ایجاد نمی نمایند.مهلت ثبت نام1-4- متقاضیان واجد شرايط می بایست از روز سه شنبه مورخ 1401/7/12  لغایت ساعت 22 روز جمعه مورخ 1401/7/22  نسبت به ثبت نام الکترونیکی از طریق سایت شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش اقدام نمايند.
2-4-به ثبت نام ناقص و ارسال مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی شود.زمان و محل توزیع کارتمتقاضیان جهت مشاهده و پرينت کارت ورود به جلسه آزمون، می توانند روز چهارشنبه مورخ 1401/8/11 با درج مشخصات در محل مورد نظر در سايت شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش اقدام نمايند.
* تذکر 3 : همراه داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی جهت ورود به جلسه آزمون الزامی می باشد در غیر اين صورت از ورود افراد به جلسه ممانعت به عمل خواهد آمد.زمان برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه تخصصیزمان برگزاري: آزمون کتبی روز پنج شنبه مورخ 1401/8/12  برگزار می شود.
محل برگزاري: شهرهای آبادان یا خرمشهر بوده و نشانی دقیق برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه درج خواهد شد.
مصاحبه تخصصی: پس از اعلام نتايج اولیه مدارک متقاضیانی که حد نصاب نمره قبولی را کسب کرده اند مورد بررسی قرار گرفته و پس از تايید مدارک به اندازه سه برابر ظرفیت از طريق برقراري تماس تلفنی ضمن اعلام زمان و مکان انجام مصاحبه به جلسه مصاحبه دعوت می گردند. لازم به ذکر است دعوت به مصاحبه به هیچ عنوان به منزله ي پذيرش داوطلب نمی باشد.
سوالات به صورت تست چهار گزینه ای بوده و دارای نمره منفی می باشد. (هر سه گزینه منفی، یک گزینه مثبت را حذف خواهد کرد)شرایط خاص- این فراخوان صرفا بر اساس مصوبات ستاد کرونا و مدیریت بحران و شرایط استان می باشد و در صورت هرگونه تصمیم حسب شرایط زمان برگزاری آزمون امکان تغییر تاریخ آزمون و یا لغو آزمون وجود دارد.
آزمون- امتحان کتبی در سه بخش ازمون عمومی، اختصاصی و روانشناختی بعمل خواهد آمد
- آزمون عمومی شامل مواد زیر خواهد بود:
1- فناوری اطلاعات (مهارتهای 7 گانه)
2- ریاضی و آمار مقدماتی
3- زبان و ادبیات فارسی
4- زبان انگلیسی– عمومی
5- هوش و توانمندی های عمومی
مواد آزمون اختصاصی روز یکشنبه 17 مهر 1401 در همین سایت اعلام خواهد شد.
هر یک از سولات آزمونهای عمومی و تخصصی دارای یک امتیاز خواهد بود و نمره کل آزمون کتبی بر اساس 40 درصد آزمون عمومی و 60 درصد آزمون تخصصی محاسبه خواهد گردید
<>جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید.

<>


منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱